2777
2789
عنوان

یه شبی.....:)💔🙂

256 بازدید | 22 پست

یه شبی مست میکنم و......💔

بهت زنگ میزنم.......!🙂💔

و از خوشگلی (چشمات)میگم.......!💔🙂🍃

این کاربری دست دونفره  فاطی رفیقم و خودم یلدا تاپیک ها مال اونه کاربری من jaaam هسش اگ کاری داشتید ب خودم بگید

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اوکی خیلی تاثیرگذار بود

مچکر 

همیشه دل های شکسته ناب ترین متن هارو میگن 

این کاربری دست دونفره  فاطی رفیقم و خودم یلدا تاپیک ها مال اونه کاربری من jaaam هسش اگ کاری داشتید ب خودم بگید
دلم خواس🤤🤤🤣🤣

شوخی کردم😂

ولی خدایی مهی نیستم اکه رفتم شهرستان زنک بزنم پسر عمم یه بطری بیاره😂😂😂

میشینم میخورم یه پاکت سیگارم روش🤪😂

وزن فعلی:۶۸ وزن هدف:۵۶ عضو گروه آبی💙💫
شوخی کردم😂 ولی خدایی مهی نیستم اکه رفتم شهرستان زنک بزنم پسر عمم یه بطری بیاره😂😂😂 میشینم میخور ...

یکی از اقوام میشینه شراب درس میکنه تازه ،یبار همون اولاش بود ک هنوز الکل تولید نکرده بود ...من خوردم طعم بدی نداش ولی خداروشکر مست نشدم😂😂😂😂

خدایا مرگمو بده ،راحتم کن...😭
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز