2777
2789
هیشکی بغلم نکرد؟ چه خسیس یدونه بغل یود فقط

من اومدم بگم اگه واقعا دختری بیا بغلم دیدم دو نفر لایکت کردن

تصورم از رابطه ادمای ظالم با خدا اینجوره که وقتی ی ادم ظالمی ظلم میکنه و کارای بد میکنه خدا از اون بالا تشویقش میکنه و لذت میبره و میگه بزن قَدِش خیلی باحال بود.بازم از این کارا بکن.وگرنه این حجم از ظلم و ظالم و به قدرت رسیدنشون و تاوان پس ندادنشون عادلانه نیست.

خانواده شوهرت چطورین

هیچی الان میخام طلاق بگیرم ک خیلی زودتربایداین کارومیکردم۱۹سالمه دوساله ازدواج کردم ی روزخوش نداشتم شوهرم ی بارازدواج کرده بود ک درجریان بودیم ولی دفعه دومشوتویه شهردیگه...ازدواج کرده بودب مانگفته بودن وماالان فهمیدیم منم سومیشم الانم طلاقمونمیده خیلی هفت خطه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزییزم... ۱۱۰ مرتبه ذکر ( یا صاحب الزمان ادرکنی)  بگو ۱۲ مرتبه آیت الکرسی بخون ان شاءالله هر ...

خسته شدم ب خدادیگه دوساله دارم همش عذاب میکشم توعقدمیخاستم جدابشم امااون بیشرف ب زن خودش تجاوزکردبرای اینکه نتونم  طلاق بگیرم بعدم رفتم خونه خودم فک کردم ادم شده ولی نشده بود

من دخترم بخدا🙄بگم مریض اینام نیستم مشکل روانی م ندارم فقط یهو بیدارشدم ترسیدم نمدونم چرا

خب باشه حالا بیا بغلم دختر گلم

تصورم از رابطه ادمای ظالم با خدا اینجوره که وقتی ی ادم ظالمی ظلم میکنه و کارای بد میکنه خدا از اون بالا تشویقش میکنه و لذت میبره و میگه بزن قَدِش خیلی باحال بود.بازم از این کارا بکن.وگرنه این حجم از ظلم و ظالم و به قدرت رسیدنشون و تاوان پس ندادنشون عادلانه نیست.

😍😍😍

حالا بغل همه رو نرو که

تصورم از رابطه ادمای ظالم با خدا اینجوره که وقتی ی ادم ظالمی ظلم میکنه و کارای بد میکنه خدا از اون بالا تشویقش میکنه و لذت میبره و میگه بزن قَدِش خیلی باحال بود.بازم از این کارا بکن.وگرنه این حجم از ظلم و ظالم و به قدرت رسیدنشون و تاوان پس ندادنشون عادلانه نیست.

ابلفض.از دومی جدا شده یا اونم هست الان

ازاون جداشده خیلی زیادطول نکشیده دومیش ولی الان فهمیدم ک دوسالع بامن بوده بایه زن صیغه ای هم ب اسم سارابوده والانم باهاش رابطه داره حتاولی ی مدرک معتبرندارم‌ک تودادگاه ثابت کنم اون هنوزازمن طلب کارم هست فقط درخاست پرینت تماساشودادم ک اون صدتاخط داره حتاخطاشم ب اسم داداششه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792