2789
عنوان

دلم پره

245 بازدید | 14 پست

الان شوهرم بهم گفت سگ نجس آشغال بلند میشم پرت میکن از این پله ها بری پایی خیلی دلم گرفته همیشه رفتارش با همینه من هم هیچ فقط سکوت چون اگه بخوام چیزی بگم واقعا بلند میشه هیشکی هم جلودارش نیست 

چقد بی شخصیت وبددهنه😐

بعضیارو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت...               👈🏻یسری از آدما علاوه بر اینکه بیشعورن،به بیشعور بودنشونم افتخار میکنن👉🏻

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

توهم فقط درجواب میگفتی

چخه  

نگو سکوت کردی!

من باکسی خودمو مقایسه نمیکنم!خوب یابد! تک هستم منحصربه فردهستم ! طبق سلیقه ی خداوندآفریده شدم وکی خوش سلیقه تر از پروردگارم ؟! دوست دارم آروم باشم مثل خداوند!کسی ازم انتقادکرد سکوتی داشته باشم ازجنس سکوت خداوند!میگن عشق خداوندبه بنده هاش ازعشق مادرهم بیشتره!!!🥺خداوندم بغضم میگیره ازاینکه اینهمه دوسم داری!!!خدایا یعنی کی توروبغل گرفته که اینقدرارومی؟!هیچکس؟؟؟ پس خدایاخییییلی باکلاسی که تک پری😉 خداوندم آرامشی میخواهم مثل آرامش تو!🥺.خدایا دمت گرم خیییلی بامرامی😎همه جوره هوای بنده هاتو داری ورفاقتی باهاشون را میای! دوست دارم رفیق بامعرفتم هواموداری پس نگران هیچی نیستم خودمورهاکردم به تصمیم های عاقلانه ی تو!...💚(سرم بالاست؛اخه بالاسرم خداست)💚

😯

خدا کمکت کنه

ما دخترهای غمگین شانزده ساله ای بودیم که فکر میکردیم اگر میشد رنگ موهایمان را روشن کنیم ، تکلیفمان هم روشن می شد. ما ، با ماتیک های قایمکی و کابوس های یواشکی و آرزوهای دزدکی . ما و کارت پستال هایِ « سوختم خاکسترم را باد برد ، بهترین دوستم مرا از یاد برد».. ما و شعرهای دوران مدرسه ، اولین دست نوشته هایی که توی دفتر ِ  کوچک یادداشت می نوشتیم و مشاور دیوانه به خیال اینکه این یک نامه برای پسر مردم است از ما می دزدید .ما ، که تمام عمر ترسیدیم دختر بدی باشیم . ترسیدیم مقنعه هایمان چانه دار نباشد و چشم سفید باشیم . ما که توی کتاب هایمان فروغ نداشتیم ، چون فروغ میان بازوان یک مرد گناه کرده بود ، ما فقط یادگرفتیم مثل کبری تصمیم های خوب بگیریم ، و آن مرد ؛ هر که می خواهد باشد . مهم این است که داس دارد…

از صبح تا الان بلند شدمه یک ریز دارم ظرف میشورم لباس با دست میشورم جارو میکشم غذا درست میکنم میارم میبرم میشورم بچه خشک تر میکنم اونم هم سرش تو گوشی هست میام جارو برقی بزارم تو اتاق میگه در ببند من هم تا اومدم ببندم این حرف ها را بارم میکنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792