sadat_khanoom52 مدیر استارتر عضویت: 1400/08/28 تعداد پست: 72 عنوان نقاشیم... 206 بازدید | 16 پست 1400/09/18 | 20:36 13 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
black_viper_2002 عضویت: 1400/09/09 تعداد پست: 40 خیلی خوشگله😍😍افرین به هنرت❤من اصلا استعداد ندارم توی نقاشی😂 And hope makes butterflies out of dead cocoons🦋✨
000دالفیو000 عضویت: 1398/07/02 تعداد پست: 7197 احسنت خدایا؛آنان که همه چیز دارند مگرتورا،به سخره گیرند آنان را که هیچ چیز ندارند مگر تورا...
آتلانتیس۱۰۰۰۰ عضویت: 1400/07/22 تعداد پست: 742 خیلی قشنگه خنده تلخ من از گریه غم انگیز تره کارم از گریه گذشته به آن می خندم..!
ژیناگلمن عضویت: 1398/12/13 تعداد پست: 206795 بسی زیبا وای از گرد ســم تازه خر خریده ها!!! وقتی با من حرف میزنی رفتار ارزونتو بزار توی جیبت:)
0474narges عضویت: 1399/02/06 تعداد پست: 3381 آفرین خیلی خوشگله ❤️ یه روزی میام اینجا مینویسم که به هدفم رسیدم خدایا شکرت 😍