2777
2789
عنوان

تنفر به پدر

325 بازدید | 11 پست

من نصبت به پدرم هیچ حسی ندارم از غریبه برام غریبه تره 


یه غریبه ببینم که افتاده دلم براش میسوزه ولی اگه به حساب پدرم رو ببینم ک سرش از تنش جدا شده هیچ حسی لهم دست نمیده


کلاس اول دبستان بودم شبش با مادرم دعوا کرد یکی از فرش های خونمون رو تو حیاط اتیش زد و مادرم رو تا تونست زد که دماغش شکست فرداش رفتم مدرسه همه میدونستن که دیشب خونع ما دعوا بوده وقتی کلاس تموم شد داشتم میرفتم خونه چنتا از دخترا رو دیدم که دارن تو حیاط مارو نگاه میکنن اومده بودن فرش سوخته رو نگاه کنن،ببین چقدر سخت بوده که همه رو یادمه


هنوزم کثافت اذیتمون میکنه سرکار نمیره مادرم به تنهایی خرج ما رو میکشه قربونش برم هیچی برامونم کم نمیزاره ولی این اشغال راحتمون نمیزاره اعتیاد داره سرکار نمیره میخواست مادرم ترکش بده راضی نشد فوش میده ابرو برامون نذاشته حاضرم با دست خودم بکشمش الان نزدیک ۷سال میشه باهاش حرف نمیزنم با هر نفسی که میکشم ارزو مرگش رو میکنم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب منم بابام اینجوریم. بی تفاوتم نسبیت بهش

دعا های شما میگیره واقعا.دعا کنین یه داماد قد بلند و پولدار و وفادار و مهربون نصیب مامانم بشه:)در مورد مقاله نویسی سوالی داشتید میتونید بپرسید:)
میدونم سخته ولی بهتره بزارید به حال خودش باشه محلش نده سر ب سرش نزارید 

دلم به حال مادرم میسوزه ک کمک دست نداره

همه از بابا های خوبشون میگن ماهم گرفتاریممم 😅

عزیزم منم مشکل دارم با پدرم ولی نه به بدی مشکل شما  هر وقت پدرم میاد خونه میرم تو اتاق میشینم ...

کاش پدر منم متلک مینداخت،اینی که من بهش میگم پدر هیچ بویی از پدری نبرده مرتیکه

دلم به حال مادرم میسوزه ک کمک دست نداره همه از بابا های خوبشون میگن ماهم گرفتاریممم 😅

حالا مامان منم چندساله فوت شده 

پدرم اصلا در قید ما نیست

یه زنگ بزنه بگه شهر غریب حالت خوبه

حقوق بازنشستگی میگیره همش خرج مشروب و عشق بازی با خانوما 

خدایا خودت میدونی چی میخام آمین😌
حالا مامان منم چندساله فوت شده  پدرم اصلا در قید ما نیست یه زنگ بزنه بگه شهر غریب حالت خوبه ...

خدا بیامرزه مادرت رو خیلی ببخشید ولی کاش مادرت بجاش زنده باشه

زمونه ای شده که زنا هم مرد خونه هستن هم پدر 

خدا بیامرزه مادرت رو خیلی ببخشید ولی کاش مادرت بجاش زنده باشه زمونه ای شده که زنا هم مرد خونه هستن ...

ممنون عزیزم 

آره واقعا اگه مادرم بجاش زنده بود خیلی خوب و خوش بودیم

خدایا خودت میدونی چی میخام آمین😌
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز