سلام دوستان من باردارم الان یک ماهو دوهفتمه با شوهرم پسرعمو دخترعمو هستیم قبل ازدواج آزمایش ژنتیک دادیم که گفتن مشکل ندارع میتونین ازدواج کنین و یه آمپول فامیلی گفتن بعد از ازدواج بیاین بزنین که ما نرفتیم و من باردارشدم خواستم ببینم مشکلی پیش میاد برای بچم و اینکه الان میشه آمپول فامیلی رو زد کسی همچین مشکلی داشته خواهشاً راهنمایی کنین