سلام به همگی من گرافیست هستم همیشه هم فکر کار جدید تو ذهنم بود که اینجا ایده ها رو دنبال میکردم اخیرا با مجموعه ای شروع به همکاری کردم و دوست داشتم اینجا هم به اشتراک بذارم برای کار جدید میشه دستگاه رست قهوه تهیه کرد و تو این زمینه فعالیت کرد کار پرسودیه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
هزار یا ملیون؟😂بعد دستگاه دقیقا همینقدره یعنی میشه تو خونه انجام داد
خوب در آمدشم بالاست دیگه
دستگاه همه سایزی دارن این کوچیکه برای خونگی یا کافی شاپ ها این تصویر خارجیه دستگاههای تولید این شرکت سیستم آرتیسان داره راحت با کامپیوتر میشه برنامه داد و رست گرفت ولی این تصویر تابلو برق داره با نرم افزار نیست