2777
2789

ملافه

لباس گرم

مسواک

اگه بچه داری حتما آستا وشیاف بردار ان شا ٕ الله که لازم نمی شه

ماسک زودبه زود عوض کن

سرراه سعی کن آب معدنی مصرف کنی نه از این بین راهیا

اسی منم یادت نره دعا کنی به امام رضا سلام منو برسون بهش بگو خیلی دوسش دارم

دوستای مهربونم بااون قلب مهربونتون دعا کنید هر چه زودتربارادر بشم 🙏🥺لا حَولَ ولاقُوهَّ الاباالله العلی العظیم 💚💚💚💚💚می شه برای سلامتی صاحب الزمان وبعدش برای حاجتهام صلوات بفرستی؟؟؟😙😙😙خیلی محتاج دعاهاتون هستم ان شاء الله همیشه شاد وسلامت باشین💚💚💚💚💚💚

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بارش هم داره؟

فعلا که نه دوسه روز پیش بارون شدیدی اومد الان هوا ابری افتابیه 😌

اگه نمیتونی مودب باشی رومن ریپلای نکن من به ادبیات چاله میدونی عادت ندارم ناظمتونم نیستم بگم خانومم  مودب باش نی نی یارو تگ میکنم کاربریت رو هوا میره
ملافه لباس گرم مسواک اگه بچه داری حتما آستا وشیاف بردار ان شا ٕ الله که لازم نمی شه ماسک زو ...

ممنون عزیزم.ایشالله قسمت شما.همه ی نی نی سایتی هارو دعا میکنم☺️

عمری باشد جبران کنیم،خوبی را چندبار،بدی را صدبار🤞🏻
ببخشید شما مشهد هستین؟ دکتر احمد شاه فرهت رو میشناسید؟ایشون افغانستانی هستن.میخوام بدونم کارش خوبه؟

اره مشهدم 

ن نمیشناسم متاسفانه

من میتونم گریه گمشده رو بشنوم                                        من میتونم حقیقت پنهان رو بشنوم                                              سایه ها مارو صدا میزنن 🥀                                                            من طلوع ترس رو میبینم                                                                اره اما همیشه امیدم پایداره                                                            ما قهرمان هستیم ⚔ قهرمان ها در تاریکترین زمان                      وقتیکه هیچ نوری نیست ولی ما بالاتر میریم💥                             تمام امید و روشنی پنهان شده ولی ما باید زنده بمونیم   
منم مشهدم تا حالا نرفتم موزه حرم کجاست؟

فک کنم صحن کوثر هست.از خادم ها بپرس راهنمایی میکنن

خدایا...🤲از تومعجزه ای میخواهم...😔در حد بزرگی ات...در حد خدا بودنت...و تو خود بهتر می دانی...معجزه ای ک اشک شوقم را جاری کند...😭💔میشه واسه حاجت رواییم دعا کنین و ی صلوات بفرستین؟؟؟🙂🙌باشد ک روزی تیکر بارداری😚👶👶 بزارم...🤩😉🙃الهی آمین🤲😇
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز