2777
2789
عنوان

امپول hcg

| مشاهده متن کامل بحث + 120 بازدید | 19 پست
شما آی یو آی داری؟ یا همینجوری فقط تواقدامی؟ کاش از دکترتم میپرسیدی ⚘ من چون از شوهرم نم ...

من دوبار سقط داشتم.

این ماه لتروزول خوردم

 دیروز سونو دادم فولی ۱۸و ۲۲ داشتم.

دکتر گفت فردا ظهر امپول بزن و یه شب درمیون اقدام کن. الان میگم نکنه امروز بزنم فردا ازاد بشه. از طرفی اقدام کنم امشب اسپرم باز برای فردا ضعیف بشه. گیج شدم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من دوبار سقط داشتم. این ماه لتروزول خوردم  دیروز سونو دادم فولی ۱۸و ۲۲ داشتم. دکتر گفت فردا ...




منم شنیدم میگن ۳۶ ساعت بعد آمپول اوکیه


.

.


بمن که گفت از فردای آی یو آی یه شب درمیون




صبا جونم چرا کاربریت ترکیده ...‌😮‍💨😮‍💨 اکانت جدید ساختی حتما بیا نی نی سایت و بهم پیام بده منتظرم .... خیلی بابت تو و زهرا ناراحتم ، چون از جفتتون بی خبرم ....💔💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز