2777
2789
عنوان

امپول hcg

120 بازدید | 19 پست

امروز ظهر باید بزنم

نمیدونم باید امشب اقدام کرد یا فرداشب.

چون از طرفی نمیخام هرشب باشه چون اسپرم همسرم ضعیف میشه.گیج شدم نمیدونم چیکار کنم. بعضیا گفتن هرشب ولی من نمیتونم ریسک کنم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام گلم⚘⚘⚘⚘ من دیروز آی یو آی کردم😊 پنجشنبه شب دو تا hcg زدم و قبلش به دکتر گفتم آی یو آی ...

یعنی من امشب اقدام نکنم. چون با توجه به سیکلم تخمگ گذاریم رو ۱۶هس ک میشه فردا.

یعنی من امشب اقدام نکنم. چون با توجه به سیکلم تخمگ گذاریم رو ۱۶هس ک میشه فردا.




شما آی یو آی داری؟


یا همینجوری فقط تواقدامی؟


کاش از دکترتم میپرسیدی ⚘


من چون از شوهرم نمونه میخواستم🙄


شبی که آمپولو زدم اقدام نکردم جریان تورونمیدونم❤




صبا جونم چرا کاربریت ترکیده ...‌😮‍💨😮‍💨 اکانت جدید ساختی حتما بیا نی نی سایت و بهم پیام بده منتظرم .... خیلی بابت تو و زهرا ناراحتم ، چون از جفتتون بی خبرم ....💔💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز