2777
2789
عنوان

تعبیر خواب

69 بازدید | 9 پست

سلام خانما من خواب دیدم باردارم اونم چند قلو گفتن ولی جنسیت و اینا نگف تو هفته های اخر بودم گفت دوشنبه هفته ی بعد بیا سزارینت کنم قشنگ شکممو میدیدم که باردارم تو گوگل زدم کامل نیاورد کسی میدونه تعبیرش چی؟ 

برای تمام اونایی که میخوان مامان بشن یه صلوات بفرستیم  :)                                                                             ♡ اللهم عجل لولیک الفرج وفرجنا به ♡                              ☆ اسلام علیک یا اباعبدالله الحسین ☆       
یوزارسیف نداریم😐😁

ای بابا. چرا اخه😂

برای تمام اونایی که میخوان مامان بشن یه صلوات بفرستیم  :)                                                                             ♡ اللهم عجل لولیک الفرج وفرجنا به ♡                              ☆ اسلام علیک یا اباعبدالله الحسین ☆       

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زندانه کسو بفرس سراغش😂

اینجوری نمیشه باید خودم برم😂

برای تمام اونایی که میخوان مامان بشن یه صلوات بفرستیم  :)                                                                             ♡ اللهم عجل لولیک الفرج وفرجنا به ♡                              ☆ اسلام علیک یا اباعبدالله الحسین ☆       
بارداری ما‌ل وپول وچون سه قلو بوده پول زیادی گیرت میاد

چیبگم ان شاءالله خداکنه😍😀

برای تمام اونایی که میخوان مامان بشن یه صلوات بفرستیم  :)                                                                             ♡ اللهم عجل لولیک الفرج وفرجنا به ♡                              ☆ اسلام علیک یا اباعبدالله الحسین ☆       
مطمئن‌باش من هروقت دیدم پول بوده

ای بابا من مجردم درد زایمان داشتم مثل پریودی ولی زود تموم شد 🤣🤣گفتم همین بود دردش! 

دوستان عزیز کامنتی که میزارم صرفا برای استارتر هست و جنبه طنز داره، اگر خودش صلاح بدونه گوشی و صفحه تایپ جلو روش هست و من توضیح میدم با کمال میل، من نه دوست دارم قضاوت کنم و نه این کارو میکنم،لطفا قبل کامنت گذاشتن و توهین و تیکه انداختن اینو بخونید، چون مجازیه و همدیگرو نمیشناسیم دچار سو تفاهم و دلخوری هم نشیم. به هم احترام بزاریم، ممنون که خوندی،ماچ به کلت 😘😍❤️حالا  اگر نظرت با نظرم موافق نیست با کمال احترام و بدون تیکه بگو 😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز