2777
2789
عنوان

ایده یلدایی بدین

128 بازدید | 14 پست

برای اولین بار میخوام برم خونه برادر نامزدم شب یلدا من تازه نامزدم 

میخوام یه چیزی ببرم از خودم درست کرده باشم شما بگین چی درست کنم ببرم

تیکر بارداری نیس تیکر روز عروسیمه ...🤍✨.

بیخیال بابا چیزی نبر😐

اگه دنیا عدالت داشت مردم بکارت داشت😏🖕                              کاربر مثلا محترم🙂کجایی زندگیمی؟هیجا🙃بااحمق بحث نمیکنم میزارم‌ دردنیایه احمقانه خودش باقی بمونه😄پس حق باشماست😊

حالا کو تا یلدا 

 کاربر خانوم هستم                                     خاهشن توهین نکنید بگین دروغ هستی و فلان.. کاربری قبلا دست یکی دیگه بوده واسه همین تاپیکا مرتبط نیس پس لدفن توهین نکنید با تچکر   

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کیک هویج درست کن

📌وقتی به داشتن اعتماد بنفس عادت نداشته باشی اعتماد بنفس بنظرت نوعی مغرور بودنه📌وقتی همیشه منفعل بودی قاطع بودن مثل خشونت به نظرت میاد📌وقتی عادت نکردی نیازهات فراهم بشه اولویت دادن به خودت برات مثل خودخواهیه📌اینو گفتم که بدونی دایره ی امن تو همیشه معیار خوبی برای رفتارت نیست

سخت نگیر ،،یه هندونه بگیر ببر😂

مامان ماهلین😘.       انشاالله هرکه بادردش میخوابد با درمانش بیدارشود..🙏.      ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرده‌ایم ...️️
زشته خخ

یه جعبه شیرینی خامه ای بگیر ازاینا که مدل. هندونه ای و اناری ان

مامان ماهلین😘.       انشاالله هرکه بادردش میخوابد با درمانش بیدارشود..🙏.      ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرده‌ایم ...️️
خخخخ نمیشه میخوام کلاس بزارم

نه بابا من که نمیبرم اونا میارن برام😂

اگه دنیا عدالت داشت مردم بکارت داشت😏🖕                              کاربر مثلا محترم🙂کجایی زندگیمی؟هیجا🙃بااحمق بحث نمیکنم میزارم‌ دردنیایه احمقانه خودش باقی بمونه😄پس حق باشماست😊
مرسییی عزیزمم

فدات😘

اگه دنیا عدالت داشت مردم بکارت داشت😏🖕                              کاربر مثلا محترم🙂کجایی زندگیمی؟هیجا🙃بااحمق بحث نمیکنم میزارم‌ دردنیایه احمقانه خودش باقی بمونه😄پس حق باشماست😊
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز