میخوام بگم خوش به حالتون.... تبحر دارین در خیاطی یا نه؟ ماکسی ساده رو خیاط های اطراف شما چند میدوزن؟ با الگو بهتره یا بی الگو؟ من خیلی دوست دارم بدوزم بدون الگو میدوزم ولی اصلا تمیز و شیک در نمیاد....
خانم های بی ادب که مثل(....) پاچه میگیرن ریپلایم نکنن!!