2777
2789
عنوان

خیاط ها بیاین

21 بازدید | 0 پست

میخوام بگم خوش به حالتون.... تبحر دارین در خیاطی یا نه؟ ماکسی ساده رو خیاط های اطراف شما چند میدوزن؟ با الگو بهتره یا بی الگو؟ من خیلی دوست دارم بدوزم بدون الگو میدوزم ولی اصلا تمیز و شیک در نمیاد.... 

خانم های بی ادب که مثل(....) پاچه میگیرن ریپلایم نکنن!!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز