yalda26 مدیر استارتر عضویت: 1397/04/31 تعداد پست: 369 عنوان انتقال جنین 95 بازدید | 3 پست سلام دوستان من روز دوازده انتقالمه بی بی زدم منفی شدم کسی بوده که اینجور باشه ولی روز ازمایش مثبت شده باشه ؟ 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 1400/09/13 | 12:15 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
benseniseviyorum عضویت: 1398/09/13 تعداد پست: 654 اگه تلگرام داری برو قسمت جست جو بنویس آی وی افی ها اونجا سوالتو بپرس همه با تجربن
maman_elsay عضویت: 1397/09/28 تعداد پست: 121 من خیلی جاهاخوندم تو ای وی اف اول ازمایش مثبت میشه اکثرا بعد بی بی چک خیلیا ازمایش مثبت بودن و بی بی منفی.توکلت بخداباشه من خودمم روز سوم انتقالم انشاالله که بارداری عزیزم