ما دوز اولمونو مهرماه زدیم بعد باید اویله ابان میزدیم ولی چون علائم داشتیم و خانواده شوهرم هی یکی پس از دیگری کرونا گرفتن ترسیدیم بزنیم .حالا دوباره پدرشوهرم علائم داره ما میخاسیم شنبه بریم دوز دوممونو بعده یکماه بزنیم بنظرتون ناقل نباشیم بدتر بشیم علائمی که نداریم اما میترسم بزنم.یکماهم ازش گذشته نمیدونم چکار کنم .اثره دوز اول یعنی از بین رفت ؟😟