2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ووی ووی مثل جاری من الان بعد چند سال دیده ادا دربیاره سلام نکنه منم محل نمیدم. هی پیام میده زنگ میزنه دلم برات تنگ شده من تو دلم میگم 👍👍ولی دیگه مثل قبل نمیتونم باهاش خوب باشم ذاتش رو شد دیگه فایده نداره

هیچ اگر سایه پذیرد منم آن سایه هیچ... 
واقعا

اره همیشه اگرم دربازنشه خودش میاددرو بازمیکنه کلا میونمون خوبه

😂نمیخوام پز بدم، تحقیرتون کنم، سرکوفت بزنم،یا اینکه مایه‌داریمو به رختون بکشم،ولی جاتون خالی الان یه نیمرو خوردم با نون سنگک!!.😂!.◊🤓دو توصیه خیلی مهم:اول اینکه : هیچ وقت به انتخاب های همسرتان نخندید؛ شما یکی از آنها هستید.دوم اینکه : هیچ وقت به انتخاب های خودتان افتخار نکنید؛ همسرتان یکی از آنهاست.😉
ووی ووی مثل جاری من الان بعد چند سال دیده ادا دربیاره سلام نکنه منم محل نمیدم. هی پیام میده زنگ میزن ...

من کلا دوساله عروسی گردم فقط مراسمات هم دیگ میبینیم این همه دشمنی رو درک نمیکنم

من کلا دوساله عروسی گردم فقط مراسمات هم دیگ میبینیم این همه دشمنی رو درک نمیکنم


ببین واسه ما برادرا باهم به مشکل خورده بودن انوقت قیافشو این واسه من میگرفت انگار من گفتم دعوا کنن خاک برسر.یاد کاراو خوبیایی که براشون کردم میوفتم حالم از خودم بهم میخوره که اینجوری جوابمو دادن

هیچ اگر سایه پذیرد منم آن سایه هیچ... 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز