2777
2789
عنوان

جفت پایین ❌❌❌❌❌❌❌❌

213 بازدید | 5 پست

سلام اول هفده هفته هستم جفتم پایینه. 

چکار کنم بره بالا؟؟ 

چه چیزایی خوردن اوضاع رو بدتر میکنه؟؟ 

خیلی استرس دارم 

 خودت رو به خودت ثابت  کن نه به دیگران... میشه برا آرامشم یه صلوات بفرستی دوست مهربونم 🌹

میشه تاپیکامو گزارش بزنین بترکه خیلی مهم برام مرسی 

اینجا برا بعضیا فضای مجازی نیست فدراسیون تخلیه عُقدَس 🙄😐👋🏻   ...................................................................................    جوری زندگی کن که انگار هیچ کس دیگه ای جز خودت نیست که به تو کمک کنه ...! 🤍🦋                                                          ‌‌‌‌                                                            

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

در این هفته ها چون رحم خیلی کوچیکه پایین بودن جفت عادیه در هفته های بعد میره بالا،اگر بعد ۲۰ هفته بخصوص بعد ۳۰ هفته پایین بود اقدام لتزمه ولی الان محض احتیاط کار سنگین نکن و مقاربت جنسی نداشته باش و سعی کن زیاد سر پا نباشی

نگران نباش عزیزم برا منم پایین بود دکتر گفت از پله بالا پایین نرو 

اگه میتونی کلا از توالت فرنگی استفاده کن

کارتی خونه زیاد نکن بیشتر استراحت کن 

جارو برقی کشیدن ممنوع 

رابطه ممنوع

وقتی دراز میکشی پاهاتو به سمت بالا قرار بده، دستشویی از توالت فرنگی استفاده کن، استراحت مطلق پاها به بالا داشته باش، وسیله های سنگین به هیچ عنوان بلند نکن، از پله ها جفت پا و خیلی آروم بالا و پایین برو

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز