2777
2789
عنوان

کلومیفن؟

77 بازدید | 6 پست

دومین دوره کلومیفنه،ماه قبل امپول ازاد سازی زدم

این ماه دکتر گفت شبی دوتا بخور ولی امپول نمیخواد

درد زیر شکم داشتم ولی کم،امشب جوری بود ک نمیتونستم راه برم ن بشینم ن راست شم،بنظرتون کیست شدن؟؟21پریودیمه

به قول صائب تبریزی:《آرامش است؛عاقبت اضطراب ها...》خلاصه که اینقدر غصه نخورید بالاخره خوب میشه،قشنگ میشه،میرسیم،میبینیم،میخندیم :)پسرم تو"دوست داشتنی ترین"خلق خدایی...!(آقا هاکان)

یعنی کسی نمیدونه😭

به قول صائب تبریزی:《آرامش است؛عاقبت اضطراب ها...》خلاصه که اینقدر غصه نخورید بالاخره خوب میشه،قشنگ میشه،میرسیم،میبینیم،میخندیم :)پسرم تو"دوست داشتنی ترین"خلق خدایی...!(آقا هاکان)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم تخمک که اونجا نمیمونه آزاد میشه نگران نباش شاید درد تخمک گذاریه

مگه میشه21پریودی تخمک ازاد شه؟

بخدا از استرس دارم میمیرم😣

به قول صائب تبریزی:《آرامش است؛عاقبت اضطراب ها...》خلاصه که اینقدر غصه نخورید بالاخره خوب میشه،قشنگ میشه،میرسیم،میبینیم،میخندیم :)پسرم تو"دوست داشتنی ترین"خلق خدایی...!(آقا هاکان)

عزیزم تخمک که اونجا نمیمونه آزاد میشه نگران نباش شاید درد تخمک گذاریه

خودم میترسم میگم کیست شد

به قول صائب تبریزی:《آرامش است؛عاقبت اضطراب ها...》خلاصه که اینقدر غصه نخورید بالاخره خوب میشه،قشنگ میشه،میرسیم،میبینیم،میخندیم :)پسرم تو"دوست داشتنی ترین"خلق خدایی...!(آقا هاکان)

مگه پریودات هرماه منظمه؟ اگه خیلی نگرانی سونو برو ولی به نظرمن که وقتی بالغ میشه آزادم میشه

ن پیش دکترم ک منظم شد،خداکنه عزیزم

به قول صائب تبریزی:《آرامش است؛عاقبت اضطراب ها...》خلاصه که اینقدر غصه نخورید بالاخره خوب میشه،قشنگ میشه،میرسیم،میبینیم،میخندیم :)پسرم تو"دوست داشتنی ترین"خلق خدایی...!(آقا هاکان)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز