2789
عنوان

یلدایی

55 بازدید | 3 پست

دوستان من سال اوله ک خونه خودمم.با مادرشوهرینا ی ساختمونیم .برای خواهرشوهرم یلدایی میارن ماهم اونجاییم .خونه خودم دیگ چیزی دیزاین اینا نکنم؟ چیزی نخرم؟ شما سال اول یداییتون کجا بودین ؟ با شوهرم عکس بگیریم همون خونه اونا بگیرم؟؟ تازه چهار دی هم سالگرد ازدواجمه نمیدونم برم اتلیه یا شب یلدا کیک بگیریم ..نظر بدین من اصن نمیدونم چیکار کنم

لباس مجلسی بپوش بده من عکساتو اتلیه ای کنم



😄بامزه گفتی اول بسم الله





جالا میشه نمونه کار ببینم؟

برا کودکو نمیخام

همۀ رنگ‌دانه ‌هایِ زندگی‌ام بنفشِ‌کبود است؛ از تزریقِ ‌خیالِ‌تو ......

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


😄بامزه گفتی اول بسم الله جالا میشه نمونه کار ببینم؟ برا کودکو نمیخام

نمونه کار بزرگسال نمیفرستم چون هیچکس راضی نیست عکسش پخش شه 

تاپیک نی نی یار حذف تاپیک       خدایا منو لاغر کن. وزن شروع 85تاریخ 1400/12/01 هدف 75
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز