2777
2789

شوهرم که سرکار باشیم،زنگ نمیزنه

هر موقع وقت کردیم یه پیام میدیم که خسته نباشی و این حرفا

من نمیتونم سرکار تلفنی حرف بزنم،اونم زنگ نمیزنه

اگر هم خونه باشم،بازم پیام میدم😂

شما زنگ بزن الان بهش،قهر رو ادامه ندید

لمس کردن انسان،اولین شکل ارتباطی ماست.ایمنی،امنیت،ارامش،،،همه در نوازش ملایم یه انگشت خلاصه میشه یا در نوازش تماس لب روی نرمی گونه.وقتی خوشحالیم مارو به هم مرتبط میکنه،وقتی ترسیدیم بهمون جرئت میده،عشق هیجان زدمون میکنه،همچین لمسی رو از کسی که دوستش داریم نیاز داریم،به همون اندازه ای که به هوا برای نفس کشیدن نیاز داریم.اما من هیچوقت اهمیت لمس کردن کسی رو نفهمیده بودم،لمس کردن اون،تا وقتی که دیگه نداشتمش.پس اگر تواناییش رو داری،اون رو لمس کن.زندگی کوتاه تر از اونیِ که یک ثانیش هم از دست بدی⁦♥️⁩

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مقصر اونه عزیزم

تو دعوا هر دو طرف مقصر هستن 

اگر بخواید تا اخر زندگی به این فکر کنید کی مقصر هست که نمیشه 

لمس کردن انسان،اولین شکل ارتباطی ماست.ایمنی،امنیت،ارامش،،،همه در نوازش ملایم یه انگشت خلاصه میشه یا در نوازش تماس لب روی نرمی گونه.وقتی خوشحالیم مارو به هم مرتبط میکنه،وقتی ترسیدیم بهمون جرئت میده،عشق هیجان زدمون میکنه،همچین لمسی رو از کسی که دوستش داریم نیاز داریم،به همون اندازه ای که به هوا برای نفس کشیدن نیاز داریم.اما من هیچوقت اهمیت لمس کردن کسی رو نفهمیده بودم،لمس کردن اون،تا وقتی که دیگه نداشتمش.پس اگر تواناییش رو داری،اون رو لمس کن.زندگی کوتاه تر از اونیِ که یک ثانیش هم از دست بدی⁦♥️⁩
اخه عادت میکنه نمیدونی چه کارایی که نکرده و چه حرفایی نزده

چی بگم،من باشم خودم میرم حلو

هر حور خودت میدونی

لمس کردن انسان،اولین شکل ارتباطی ماست.ایمنی،امنیت،ارامش،،،همه در نوازش ملایم یه انگشت خلاصه میشه یا در نوازش تماس لب روی نرمی گونه.وقتی خوشحالیم مارو به هم مرتبط میکنه،وقتی ترسیدیم بهمون جرئت میده،عشق هیجان زدمون میکنه،همچین لمسی رو از کسی که دوستش داریم نیاز داریم،به همون اندازه ای که به هوا برای نفس کشیدن نیاز داریم.اما من هیچوقت اهمیت لمس کردن کسی رو نفهمیده بودم،لمس کردن اون،تا وقتی که دیگه نداشتمش.پس اگر تواناییش رو داری،اون رو لمس کن.زندگی کوتاه تر از اونیِ که یک ثانیش هم از دست بدی⁦♥️⁩
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز