سلام دوستان
دخترم ۱۵ ماهشه و ۱۰ کیلوئه، رشدش تا ۸ ماه خیلی عالی بود از ۸ ماهگی استپ وزنی داشت تا سه چهار ماه کلا وزن اضافه نکرد بعدش باز خوب شد اضاف میشد تا الان ک ۱۵ ماهشه همش ۱۰ کیلوئه هرکی میبینتش میگ اصن بزرگ نمیشه
چون ریزه میزه س خیلی غصه میخورم
شما تغذیه بچه هاتون تو این سن چجوریه؟؟ تجربه خاصی در این مورد ندارین؟ ک چی بهش بدم یکم وزن بگیره؟؟
قطره هم مولتی ویتامین و آهن بهش میدم قطره دیگ ای ک راضی بوده باشین و ازینا بهتر باشه بهم معرفی کنین دوستان