2789
عنوان

مو :)

103 بازدید | 7 پست

به نظرتون موهامو کوتاه کنم ؟ موهام تا پایین شونه هامه

زیاد سشوار کشیدم زبر شده :( رشدش هم داغون شده

و اینکه جای خاصی هم نمیرم و پشت کنکوری ام 


و اینکه مدل مو برای صورت تقریبا کشیده با پیشونی کوتاه میشناسید؟

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اگه پول داری برو ابریشم سازی کن حیفه کوتا کنی پشیمون میشی  البته اگه ذاتا موی کوتا دوست داری ک ...

تا حالا موهامو اون قدر کوتاه نکردم :( نه پولش رو ندارم وقتش هم ندارم زیاد به موهام برسم

این چه حرفیه میزنی که دل دماغشون نداری بلند شو به خودت برس خوب منم  درس می خونم ولی دلیل نمیشه که منم موهام خیلی کم شده و میریزه به خاطر استرس حجم درسا من کوتاه کردم که راحت تر بتونم بهش رسیدگی کنم برای ریزش هم از هیرتامین قرص های ویتامین استفاده می کنم خیلی خوبه آدرس اینستا واست میزارم پست رایگان واست میارم ن قرص های دیگه هم داره ولی من از هیرتامین استفاده کردم

فروشگاه sjernghllery ir

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز