2777
2789
عنوان

شیر دوش کمک

| مشاهده متن کامل بحث + 174 بازدید | 25 پست
مدام استفاده میکرد؟

نه دو ماه استفاده کرد ولی میگفت خوبه حتی اندازه یه لیوان شیر میدونید باهاش، بعدش بنا به دلایلی شیر نداد یعنی مجبور بود که نده

افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد یا من یکفی من کل شی ولایکفی منه شی اکفنی مااهمنی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه برندی؟ من میخوام اونت بگیرم این مدل جدید که موتورش مثل پاور بانکه کوچیکه و کم صدا ۱۶ درجه و حالت ...

من ایونفلو دارم.

دلم پر از غمه ولی با یه صلوات برای بچم و زندگیمو نورانی کنید،دلیل صلوات انحراف چشم بچمه دوسالشه،خدایا معجزه ای این بچرو دادی خودتم خوبش کن،زندگی با یه شوهر پارانوئیدی سخته ولی من باید بجنگم برای آینده بچم هیچ چیز مهم تر از بچم نیست.دوستم @هناسه۱۳۷۳.نمیام اینحا چون گوشی ندارم دلتنگ دوری از روژینم

اطرافتون دیدی کسی رو که شیر مادرش رو نخوره حالا به خاطر تعمش یا چیزی وگرنه که خیلی بچه ها به خاطر این که مادرا درست بلد نیستن شیر بهشون بدن وخودشون نمیتونن مک بزنن سینه نمیگیرن

یعنی بچه شیرت رو نخورد؟ ممکنه بچه شیر خودم رو نخوره؟

اولش شیر نداشتم بعدش میگن نوزاد دید نداره دروغه به حدا بچم شیرمو میریختم تو شیشه بازم نخورد بچه معمولا شیرخشک بخوره دیگه شیر نمیخوره

دلم پر از غمه ولی با یه صلوات برای بچم و زندگیمو نورانی کنید،دلیل صلوات انحراف چشم بچمه دوسالشه،خدایا معجزه ای این بچرو دادی خودتم خوبش کن،زندگی با یه شوهر پارانوئیدی سخته ولی من باید بجنگم برای آینده بچم هیچ چیز مهم تر از بچم نیست.دوستم @هناسه۱۳۷۳.نمیام اینحا چون گوشی ندارم دلتنگ دوری از روژینم
اولش شیر نداشتم بعدش میگن نوزاد دید نداره دروغه به حدا بچم شیرمو میریختم تو شیشه بازم نخورد بچه معمو ...

اها منم برای همین نمیخوام شیر خشک بدم حداقل شیش ماه اول رو شیر مادر بخوره 

راضی بودین از شیر دوش؟ یعنی بخرم؟

من دو سه ماه استفاده کردم شیرم کم شد و قطع شد ولی دادم دوستم اون یک سال ازش استفاده کرد و میدوشید

تیرماه اسلیو انجام دادم.اگه سوالی دارید خوشحال میشم کمکتون کنم.وزن اولیه۱۰۷ و وزن یک ماهگی عمل۹۲
من از قبل گیج تر شدم واقعا اونایی که برقی استفاده کردین واقعا راضی بودین؟ 

اگه داری هزینه کن ببین برو بخش زایمان بیمارستانا دستگاهشون ببین موتور اونا عالیه هم تو زمان کم شیر بیشتری میدوشه هم شیرت خشک نمیشه میتونی دائمی استفاده کنی همین بقیه ریسکیه

دلم پر از غمه ولی با یه صلوات برای بچم و زندگیمو نورانی کنید،دلیل صلوات انحراف چشم بچمه دوسالشه،خدایا معجزه ای این بچرو دادی خودتم خوبش کن،زندگی با یه شوهر پارانوئیدی سخته ولی من باید بجنگم برای آینده بچم هیچ چیز مهم تر از بچم نیست.دوستم @هناسه۱۳۷۳.نمیام اینحا چون گوشی ندارم دلتنگ دوری از روژینم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز