2777
2789
عنوان

همه اینجورین؟

110 بازدید | 17 پست

که مثلا وقتی یه خواستگار میاد و رد میکنی 

هروقت اونو میبینی دوس داری وضعیتت در بهترین حالت ممکن باشه 

مثلا لباس و ظاهرت مناسب باشه؟ 

البته ک من چندتا بیشتر نداشتم ولی خوب فک میکنم نباید بد باشم چرا اینجوریه البته ک چندتا مشکل ظاهری دارم ولی خوب جز اونا

 دختری از دیار حسرت ...؛)         

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نه 

من دوتااز پسرعمه هام و یکی از پسرعموهام و یکی از پسرخاله هام خواستگاری کردن نه گفتم الان هرجور ک همه موقع هستم جلوشون حاضر میشم

واسہ شادی روح همسنگرهاے همسرمـ یہ صلواتـ میفرسے آبجے؟❤🙏به شہادتـ رسیدڹ💔یادموڹ نره امنیتـ اتفاقے نیستـ..توسل به آقا ابالفضل رو فراموش نکنید😊من ازشون خیلی چیزها گرفتم من جمله همسر باتقوا و عالی😍😁...میشه برای اینکه حس شیرین مادری رو بچشم برام صلوات بفرسید؟🌹منم یادتون میکنم حتماا❤...مڹ عاشقـانہ رهبرمـ رو دوستـ دارمـ و بہ وجودشوڹ افتخار میڪنمـ(امامـ خامنہ اے❤)در ره ولایت باید سر داد🌹💪سربازے رو از ذوالفقار علے یاد بگیریمـ(شہید حاج قاسم سلیمانے)😊!! چشمـ دشمنانشوڹ ڪـــوووور👈آمد تا بگیرد از علے نقطہ ضعفے بیچاره ندانستـ ڪہ علے نقطہ ندارد😊!.... هرچی دارم ازاین دنیا از لطف و کرم شماست آقا ابالفضل ع...میدونم بازم حاجت دلم رو میدید سیدی❤👈فرزند سالم و صالح ان شاءالله🙏 مجنـــــوڹ العبــــــاس ام😍🙋 ڪربلا بہشتـ مڹ در زمینہ 😍😢!دلخوشمـ تو دلتنگے هامـ ڪہ آسمـاڹ خانہ مڹ و حرمـ تـ❤ـو یکیستـ😢💖..
اره منم همینطوریم ک مثلا طرف پیش خودش بگه وااای چه  دافیو از دست دادم😂

وای چقد خندیدم عزیزم😀 

من داف نیستم خیلیم بدم ولی خوب اینجوریم😅😅

 دختری از دیار حسرت ...؛)         

نه  من دوتااز پسرعمه هام و یکی از پسرعموهام و یکی از پسرخاله هام خواستگاری کردن نه گفتم الان ه ...

اتفاقا منم یکیشون پسر عمم بود ولی کلا تو دید نیس خجالت میکشه نمیاد زیاد اینورا ک من جیزی بپوشم یا ن ولی کلا با پر عمو و عمه عین داداش ان 

 دختری از دیار حسرت ...؛)         

منم داف نیستم ولی اعتماد به نفسم زیاده حس میکنم پیش خودشون اینجوری فکر میکنن😂😂

😅😅😅 من اعتماد بنفسم ندارم 

کلا هیچی در هیچیم

 دختری از دیار حسرت ...؛)         

اتفاقا منم یکیشون پسر عمم بود ولی کلا تو دید نیس خجالت میکشه نمیاد زیاد اینورا ک من جیزی بپوشم یا ن ...

البته منم از وقتی ازدواج کردم کم میبینمشون چون محل سکونتم فرق داره باهاشون 

ولی خو کلا حساس بازی درنمیارم چون شوهرمم کلا اطلاع نداره از خواستگاری ها اگر بفهمه خیلی عکس العمل خوبی نشون نمیده

واسہ شادی روح همسنگرهاے همسرمـ یہ صلواتـ میفرسے آبجے؟❤🙏به شہادتـ رسیدڹ💔یادموڹ نره امنیتـ اتفاقے نیستـ..توسل به آقا ابالفضل رو فراموش نکنید😊من ازشون خیلی چیزها گرفتم من جمله همسر باتقوا و عالی😍😁...میشه برای اینکه حس شیرین مادری رو بچشم برام صلوات بفرسید؟🌹منم یادتون میکنم حتماا❤...مڹ عاشقـانہ رهبرمـ رو دوستـ دارمـ و بہ وجودشوڹ افتخار میڪنمـ(امامـ خامنہ اے❤)در ره ولایت باید سر داد🌹💪سربازے رو از ذوالفقار علے یاد بگیریمـ(شہید حاج قاسم سلیمانے)😊!! چشمـ دشمنانشوڹ ڪـــوووور👈آمد تا بگیرد از علے نقطہ ضعفے بیچاره ندانستـ ڪہ علے نقطہ ندارد😊!.... هرچی دارم ازاین دنیا از لطف و کرم شماست آقا ابالفضل ع...میدونم بازم حاجت دلم رو میدید سیدی❤👈فرزند سالم و صالح ان شاءالله🙏 مجنـــــوڹ العبــــــاس ام😍🙋 ڪربلا بہشتـ مڹ در زمینہ 😍😢!دلخوشمـ تو دلتنگے هامـ ڪہ آسمـاڹ خانہ مڹ و حرمـ تـ❤ـو یکیستـ😢💖..
البته منم از وقتی ازدواج کردم کم میبینمشون چون محل سکونتم فرق داره باهاشون  ولی خو کلا حساس با ...

حق داره خوب یجوری میشه ..

منم اصلا خیلی راحتم حتی بهتر از قبل ک اونم موذب نشخ

 دختری از دیار حسرت ...؛)         

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز