2777
2789
والا تو که نیستی زیاد منم میگم حتما داره درس میخونه که نی فکرم اشتباهه🤔

اره تا دیروز اینژور بود. ع امروز مرض گرفته ام😂

۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت                         ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره تا دیروز اینژور بود. ع امروز مرض گرفته ام😂

اها 🤣🤣🤣حالا میخونی فعلا ساعت دوازدهه 

جالبه من امروز زود پاشدما😕

🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
اها 🤣🤣🤣حالا میخونی فعلا ساعت دوازدهه  جالبه من امروز زود پاشدما😕

الان زود...؟

جالبه من امروز دیر پاشدم.

همیشه ی خدا دیگه نهایتا ۸ بیدار بودم..

امروز همین نیم ساعت پیش پاشدم😐🤦🏼‍♀️🤣من برم فعلا ببینم میتونم مثلت شم با نع فعلا بلقیس ژون

۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت                         ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
الان زود...؟ جالبه من امروز دیر پاشدم. همیشه ی خدا دیگه نهایتا ۸ بیدار بودم.. امروز همین نیم ساعت ...

منم نیم ساعت پیش پاشدم اخه جمعه ها تا ۱ . ۲ میخوابیدم😂برو 

🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
دقیقااااا اصلا حال بهم زنه منم ک تنهام امروز دیگ بدتررررر😭

🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️کلی درس دارم حسشم نیس عررررر ...     بشین فیلم ببین وقت خالی که داری

۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت                         ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز