تنها000 مدیر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 عنوان هعی😑😑😑🤏 | مشاهده متن کامل بحث + 10922 بازدید | 1772 پست @bad_girll @ساقی_کوئینم @یه،بنده،خدا من ت رو میکشمت @دلبرمم بقیه رو بتگین اااااه ب خاطر این***:/:/نقل مکان کردم :) 1400/09/03 | 22:56 8 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دختر__شکلاااتییی عضویت: 1399/05/14 تعداد پست: 5655 @نازززز @کوئین1400 کجایین شماها؟ آدَم دوس داره جهانُ ول کنه تورو نگاهت کنع…❤️تتلیتی:)
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 ارع میرم.. میای توعم؟ شما استادی من زبونه مریخی بلد نیستم😂 :)
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 شما استادی من زبونه مریخی بلد نیستم😂 بیا اونجی من بلدم میترجمم دیگع ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 بیا اونجی من بلدم میترجمم دیگع دونفرو باید باخودم بیارم😂🤨 :)
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 دونفرو باید باخودم بیارم😂🤨 کیا؟ ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
نازززز عضویت: 1399/09/26 تعداد پست: 7089 @نازززز @کوئین1400 کجایین شماها؟ زلزله اومده بود بیهوش شدم دوباره به هوش اومدم😢😂😂😂😂مهمون داشتم گل چطورییییی یاناکوچولوخوبه خدایااااا منو به کنسرت شادمهر برسوووون🤗😍😍
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 آرزو😂ریمل ⚔️چراع؟ ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 پیشرفتی داشتم استاد😂😂 عیلیه عیلیی🤣🤩🍃 ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
دختر__شکلاااتییی عضویت: 1399/05/14 تعداد پست: 5655 زلزله اومده بود بیهوش شدم دوباره به هوش اومدم😢😂😂😂😂مهمون داشتم گل چطورییییی یاناکوچولوخوبه 😂😂 بدنیسم توچطوری چخبرایاناهم خوبه میسییی آدَم دوس داره جهانُ ول کنه تورو نگاهت کنع…❤️تتلیتی:)
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 ⚔️چراع؟ ریملو میخام بیارم اون جا سر به نیس کنم😂بدونه اولیم نمیتونم😂 :)
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 عیلیه عیلیی🤣🤩🍃 ترجمه:عالی😂⭐فکرکنم دیه کامل یادگرفتم از بس باهوشم😂 :)
نازززز عضویت: 1399/09/26 تعداد پست: 7089 😂😂 بدنیسم توچطوری چخبرا یاناهم خوبه میسییی ای جونممممم ماچش کن خدایااااا منو به کنسرت شادمهر برسوووون🤗😍😍
دختر__شکلاااتییی عضویت: 1399/05/14 تعداد پست: 5655 ای جونممممم ماچش کن حتماا😂😍انقد بوسش میکنم درطول روز ک دیروز بهم میگف خاله بس نیست؟😂😂ی جوری مظلوم گف ک دلم براش کباب شد😂 آدَم دوس داره جهانُ ول کنه تورو نگاهت کنع…❤️تتلیتی:)