تنها000 مدیر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 عنوان هعی😑😑😑🤏 | مشاهده متن کامل بحث + 10922 بازدید | 1772 پست @bad_girll @ساقی_کوئینم @یه،بنده،خدا من ت رو میکشمت @دلبرمم بقیه رو بتگین اااااه ب خاطر این***:/:/نقل مکان کردم :) 1400/09/03 | 22:56 8 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 دیدم گلم ایشالا باهاش مخ های ناب بزنی😍😂 😐😂😂بچه رو به راه کج هدایت نکن ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 واقعا😂😂نمیدونم چرا حس میکنم زیاد خوب نیس با اینکه ذوقشو دارم هی نگا خودم میکنم تو ایینه وقربو ... ماشالا همه رفیقاعم چش رنگی عین ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
دختر__شکلاااتییی عضویت: 1399/05/14 تعداد پست: 5655 عع چَ عژب خبرنداری از بقیعع؟ تعلیق شدیتوعم؟ ن تعلیق نشدم آدَم دوس داره جهانُ ول کنه تورو نگاهت کنع…❤️تتلیتی:)
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 😑😑😐⚔️ اری که فککنم تو مدرسه امروز جرش دادن. @تنها000 بهارم درگیر استاد جذا ... تازع میخوام برم😐 :)
دختر__شکلاااتییی عضویت: 1399/05/14 تعداد پست: 5655 ماشالا همه رفیقاعم چش رنگی عین من ک چشم رنگی نیستم😂😂مگ دیدی منو😂 آدَم دوس داره جهانُ ول کنه تورو نگاهت کنع…❤️تتلیتی:)
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 تازع میخوام برم😐 عاهان بعد ع ظهری ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 من ک چشم رنگی نیستم😂😂مگ دیدی منو😂 پس الان عکس چیتو گذاشتع بودی🤦🏼♀️🤔🤨 ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
دختر__شکلاااتییی عضویت: 1399/05/14 تعداد پست: 5655 پس الان عکس چیتو گذاشتع بودی🤦🏼♀️🤔🤨 موهامو رنگ کرده بودم عکس اون بود آدَم دوس داره جهانُ ول کنه تورو نگاهت کنع…❤️تتلیتی:)
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 موهامو رنگ کرده بودم عکس اون بود عاهان😅😂 ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
دختر__شکلاااتییی عضویت: 1399/05/14 تعداد پست: 5655 عاهان😅😂 ارره آدَم دوس داره جهانُ ول کنه تورو نگاهت کنع…❤️تتلیتی:)
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 هوم بعد ع ظهر که راحتترع اسکل بیشتر میتونستی بخونی صبو:/من شب تو پیوی فککردم ساعت ۷ صب میخای بری ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 بعد ع ظهر که راحتترع اسکل بیشتر میتونستی بخونی صبو:/ من شب تو پیوی فککردم ساعت ۷ صب میخای بری ن الان دارم میرم انقدددد استرررس دارمممم فعلا بای :)
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 بچه خودش مار هفت خطه🤣🤣 بابا حالا صداشو که در نعار🌴😈🤺😂 ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀