تنها000 مدیر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 عنوان هعی😑😑😑🤏 | مشاهده متن کامل بحث + 10922 بازدید | 1772 پست @bad_girll @ساقی_کوئینم @یه،بنده،خدا من ت رو میکشمت @دلبرمم بقیه رو بتگین اااااه ب خاطر این***:/:/نقل مکان کردم :) 1400/09/03 | 22:56 8 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 سمی😐 سم بزنم میمیره که ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 :/ ب ت ربطی نداره ... اوکی؟ ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 چرا:/ میشه باباعیریمامانشاشو ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 ب ت ربطی نداره ... اوکی؟ عاقا خیلییی بدییییییی ترسیدم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 :)
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 میشه باباعیری مامانشاشو خیلی دلم میخاد این لحظه رو😂😕✨میدونم زوده و فکرش خوب نیست ولی.😂 :)
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 اونش با خودت دیگ😐😂🚶🏻♀️ 🤨😐🤺گ نخور خره قصد کشتنشو که ندارم.. ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 خیلی دلم میخاد این لحظه رو😂😕✨میدونم زوده و فکرش خوب نیست ولی.😂 😁😁😂به به یخت شکست شاش😄😃 ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 خیلی دلم میخاد این لحظه رو😂😕✨میدونم زوده و فکرش خوب نیست ولی.😂 😐😐😐😐😐😐😐 :)
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 برو گامشو:/ نه گشنم نی ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 خرررر میگم گشنه نیستم ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 😁😁😂به به یخت شکست شاش😄😃 از اول شکسته بود:)😂 رفتارم بستگی به حالم داره:)😂 :)