2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عع چخبرا

سلامتیییی خبری نی خستهه لش کردیم رو تخت توچخبر؟خوشگذشت؟

وای بهار بیرون ک بودیم گفتیم بریم ی چیزی بخوریم بعد بریم خونه خلاصه رفتیم بعد نشسته بودیم من گفتم میرم دستمو میشورم شیرین گفت یانام ببر رفتیمو اینا موقع ای ک خواستیم بریم سرمیزمون بغلش کردم رفتیم ی چنتا میز اونورتر ی۵.۴تا پسرنشسته بودن از کنارشون ک اومدم رد شم یکیش گف ببخشید خانم گفتم بله بفرمایید اشاره ب یانا کرد گفت دخترتونه؟ینی من پششششممماااممممممم ریخته بو‌د😐😐
گفتم واقعا به من میخوره بچه داشته باشم؟گفت که جسارت نشه اخه خیلی شبهیتونه برای همین گفتم ماشالله خیلی خوشگله
ینی قیافم کاملا پوکربود😐اخه من ماسک زده بودم بعد زر میزد میگفت شبیهین😂😂گفتم نه دخترم نیست مرسی لطف دارین😂ینی ی سری از پسرا هستن فک میکنن خیلی بامزن و حتما باید ی چیزی بپرونن انقد بدم میااد ازین رفتارا خیلی چندشه😂

آدَم دوس داره جهانُ ول کنه تورو نگاهت کنع…❤️تتلیتی:)
سلامتیییی خبری نی خستهه لش کردیم رو تخت توچخبر؟خوشگذشت؟ وای بهار بیرون ک بودیم گفتیم بریم ی چیزی بخ ...

اره خیلی خوشگذشت وای انا اونجا با اینکه حلقم دستم بود چهارتا بیشور بهم پیشنهاد دادن باورم نمیشه 


😂😂😂وایی فقط خاستن یچی بپرونن باهات حرف بزنن😂😂

🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
اره خیلی خوشگذشت وای انا اونجا با اینکه حلقم دستم بود چهارتا بیشور بهم پیشنهاد دادن باورم نمیشه  ...

خواعر وضعیت پسرای مملکتمون خرابه😂😂🥲

اره قصدشون همین بوده دیگه😂😂

آدَم دوس داره جهانُ ول کنه تورو نگاهت کنع…❤️تتلیتی:)
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز