تنها000 مدیر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 عنوان هعی😑😑😑🤏 | مشاهده متن کامل بحث + 10922 بازدید | 1772 پست @bad_girll @ساقی_کوئینم @یه،بنده،خدا من ت رو میکشمت @دلبرمم بقیه رو بتگین اااااه ب خاطر این***:/:/نقل مکان کردم :) 1400/09/03 | 22:56 8 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
bad_girll عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 8719 عر کاش تو خواهر من بودی🥲🥲از همه لحاظ شبیهیم😂😍اره والا یعنی تا یاد داشتم از دبیرستان بگیر تا همی ... اره کاش🥲🥲یا کاش تو تهران بودی یا من شیراز 🥲🥲دقیقاااااا اه همیشه ننه هاشون میگفتن با این نگرد والا الان همونا شدن ج... 🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
bad_girll عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 8719 🤣🤣🤣چراعه🤣😂 بابا اولا رومخن. دوما طرح ببعی خریدن یاد عخشم اُفتادم بخاطر طرحش🤣🤣🤣🤣اخی حالا به چه مناسبته مهمونی 🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
دختر__شکلاااتییی عضویت: 1399/05/14 تعداد پست: 5655 اره کاش🥲🥲یا کاش تو تهران بودی یا من شیراز 🥲🥲 دقیقاااااا اه همیشه ننه هاشون میگفتن با این ... ارررههه حیف شد اصن🥲بیا بگلموالاا همینو بگو😂 آدَم دوس داره جهانُ ول کنه تورو نگاهت کنع…❤️تتلیتی:)
bad_girll عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 8719 ارررههه حیف شد اصن🥲بیا بگلم والاا همینو بگو😂 هق🥲 🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 ع دلی بپرس:| @دلبرمم ها چرا؟ ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 بخاطر طرحش🤣🤣🤣🤣اخی حالا به چه مناسبته مهمونی 🤣🤣😂ببعی اصن میبینم یادش میوفتم اسکول🗡️پای داییم شکسته بود.. الان اوکی شده شام داش میداد ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
bad_girll عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 8719 🤣🤣😂ببعی اصن میبینم یادش میوفتم اسکول🗡️ پای داییم شکسته بود.. الان اوکی شده شام داش میداد اها 🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
bad_girll عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 8719 حوصلم تف😐🤷🏻♀️ منمنمدونم چرا تازگیا این ساعتا خابم میگیره 🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 منم نمدونم چرا تازگیا این ساعتا خابم میگیره خوش ب حالت😐 :)