2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نصفش افسردگی پریودیه😂بقیشم از دست دوستم ناراحتم  سر ی چیزی دعوامون شد بعدم دهنشو با ...

@یه،بنده،خدا اینو میگم اوسکل😂چیکارتودارم اخه😂😂

آدَم دوس داره جهانُ ول کنه تورو نگاهت کنع…❤️تتلیتی:)
چون کارت بش گیرع:/😐😑😂

😐😐😂خداعی واس هرکی میزنم...  ولی اخه مسی:/؟🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣جعععر بخوری  اضن واس اون بزنم که عینک پارم میکنه

۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت                         ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
@یه،بنده،خدا   اینو میگم اوسکل😂چیکارتودارم اخه😂😂

اهاان😐🤣🤺   یانی چی ازادی زیاد؟ درچه حدع مگه

۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت                         ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
انا اوکی شدی ؟ حصلم ریده ها

اره خداروشکرر 

وای منممم تازه اینجا برق رفته دارم میرینم تو خودم😂کسی خونه نی مامانم خونه خالم ایناست شیرین وشوهرشم رفتن بیرون هنو نیومدن یانام اینجا پیش من خوابه🥲وای راستی ی تخم مرغ درست کردم انقد شور بود ک فقط دلم میخواست اوق بزنم😂😂میترسم بچه ی چیزیش شه😂😂😂درکل امروز خیلی چرت بود

آدَم دوس داره جهانُ ول کنه تورو نگاهت کنع…❤️تتلیتی:)
اووو جوووننن😂

🤣🤣🤣

والا یبار شب بش گفتم دارم میرم بیرون.

غیرتی شدع بود میگف کجا میری الان

😂😂پارع شدم عا ینی

۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت                         ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
اره خداروشکرر  وای منممم تازه اینجا برق رفته دارم میرینم تو خودم😂کسی خونه نی مامانم خونه خالم ...

خو خداروشکر ولش منم ازین اسکلا تو زندگیم داشتم یه دوست داشتم خیلی صمیمی بودم باش چادری بود اخرش که دعوامون شد گفت تو خیابونی و ... فحش بد بهم داد اصن یادم نمیره



وای من باشم سکته میزنم🤣🤣🤣

منم الان اومدم ناگت سرخ کنم رفتم با سینی بچتم سوختن همشون😢😂😂😂😂


🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز