تنها000 مدیر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 عنوان هعی😑😑😑🤏 | مشاهده متن کامل بحث + 10922 بازدید | 1772 پست @bad_girll @ساقی_کوئینم @یه،بنده،خدا من ت رو میکشمت @دلبرمم بقیه رو بتگین اااااه ب خاطر این***:/:/نقل مکان کردم :) 1400/09/03 | 22:56 8 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 @mamaayande فعلا واسع دوستم اومدیم اینجا نمیرم اون سایت💕 :)
دختر__شکلاااتییی عضویت: 1399/05/14 تعداد پست: 5655 ارع واقعا همشون برن تو کووچهه اخه اینا چین ک ادم سرشون بخواد عصبی شه ی مشت ادم بی ارزششششش آدَم دوس داره جهانُ ول کنه تورو نگاهت کنع…❤️تتلیتی:)
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 قطعا😁 نمیدونم ببینم یا نه😩 نبین ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 دوستع..:٪ بنااال نمیفمم ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 اخه دیگ مهمونی بزرگه اونجا تمام دوستاش هستن حالا اون واسه تولد من یه بلیز گرفته بود🙄😂 😐😂😂🤺توعم یه هودی بگیر ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 همشون برن تو کووچهه اخه اینا چین ک ادم سرشون بخواد عصبی شه ی مشت ادم بی ارزششششش منو میگع؟ ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 اهنگ اجازه نمیده ببینم فعلا😂 رو چی قفلی ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 مرداد دپرس😩 مگع شکست عشقیع خوردی ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
bad_girll عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 8719 همشون برن تو کووچهه اخه اینا چین ک ادم سرشون بخواد عصبی شه ی مشت ادم بی ارزششششش اره باو ولش حرسشو نخور خاهر 🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
bad_girll عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 8719 😐😂😂🤺توعم یه هودی بگیر دیگ اینو میدم ببینم تولد من چه میکنه 🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 نه ولی قشنگه😂 😂🤷🏻♀️رفدم خونه باید بگوشم پ ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀