تنها000 مدیر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 عنوان هعی😑😑😑🤏 | مشاهده متن کامل بحث + 10922 بازدید | 1772 پست @bad_girll @ساقی_کوئینم @یه،بنده،خدا من ت رو میکشمت @دلبرمم بقیه رو بتگین اااااه ب خاطر این***:/:/نقل مکان کردم :) 1400/09/03 | 22:56 8 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 یه ساعته دارم اهنگه قایق از پیربد گوش میدم خسته شدم ولی قفلم روش😂😩 شاشی؟ ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
bad_girll عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 8719 یه ساعته دارم اهنگه قایق از پیربد گوش میدم خسته شدم ولی قفلم روش😂😩 😂منم قفلی بزنم انقد گوش میدم تا دفعه بد که گوش میدمش حالم بد میشه 🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 الان اینطوری نمیبرنت😕😂 کجا حالا مگه میخاید برید خونع داییش:/: :)
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 اره😩 بین همشون از قایق خوشت اومد؟ ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 یه ساعته دارم اهنگه قایق از پیربد گوش میدم خسته شدم ولی قفلم روش😂😩 من خیلی وقتع گوش دادم:/ :)
bad_girll عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 8719 دعوت نمدن داییم اینا:/ (فقدم مارو نه کل فامیلو دعوت کردن🤦🏼♀️ اییی متنفرم ازیین جمعیتا 🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 😂منم قفلی بزنم انقد گوش میدم تا دفعه بد که گوش میدمش حالم بد میشه منم حالم بد شد دیه ولی بازم نمیتونم گوش ندم😂 :)
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 بین همشون از قایق خوشت اومد؟ نه همشونو صدبار گوش دادم ولی فعلا قفلم رو این😩😂 :)
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 اییی متنفرم ازیین جمعیتا عرر ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
bad_girll عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 8719 بکش بیرون ازم اه اه اه هی بهار بهار دردو و بهار مرضو بهار 🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 نه همشونو صدبار گوش دادم ولی فعلا قفلم رو این😩😂 ⛏️ ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
bad_girll عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 8719 😐😐مرد بهار 🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 من خیلی وقتع گوش دادم:/ دیه اهنگ برات نمیفرستم😂 :)