2777
2789
عنوان

تولد

97 بازدید | 15 پست

فردا تولد مادرشوهرم به نظرتون کیک ساده درست کنم ببرم زشته، آخه واسه تولد پدرشوهرم دخترش کیک خامه خریده بود من خامه ای بلد نیستم درست کنم، در ضمن نمیخوام زیاد هزینه کنم چون تا حالا واسم کادو تولد نگرفتن

زندگی خیلی کوتاه تر است از آنچه ما فکر میکنیم.

خیلیم خوبع 

 کاربر خانوم هستم                                     خاهشن توهین نکنید بگین دروغ هستی و فلان.. کاربری قبلا دست یکی دیگه بوده واسه همین تاپیکا مرتبط نیس پس لدفن توهین نکنید با تچکر   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه چرا زشت باشه 

تزیینش کن خودت یه کوچولو خیلی هم عالی 

ما حرفای تلخ و نیش و کنایه هامونو مینویسیم و چند دقیقه بعد فراموش میکنیم /اما این رو به خاطر بسپاریم که چه غرور هایی هستند که زیر این جملات خرد میشوند. چه قلب هایی که میشکنند💔🖤. به خاطر انسان بودن همدیگر را درک کنیم.  به قدرت منفی کلماتی که از اون ها استفاده میکنیم فکر کنیم و درنهایت انسان باشیم 🙏🏻😊/دوستان گل من هیچی بخدا تو دلم نیست.  بعضی وقتا اعصابم خورد بودنی اشتباه مرتکب میشم مثل اکثر مردم.  اگه جایی شما رو ناراحت کردم بهم بگید تا با تمام وجود ازتون پوزش بخوام 🙏🏻
واسه تولدش مادر شوهرش هیچی نخریده چرا بخره عادت میکنه 

من بچه ندارم، واسه بچه های جاریم همیشه لباس و کادو میخره، سوغاتی بیاره ولی ما هیچی، من به خاطر شوهرم کیک میبرم

زندگی خیلی کوتاه تر است از آنچه ما فکر میکنیم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792