2777
2789
عنوان

عروس نا بلد

134 بازدید | 7 پست

سلام من ۳ ساله نامزدم ‌و واقعا خانواده همسرمو دوست دارم من باتوجه ب تربیت خانوادگیم خیلی بلد نیستم ک ابراز محبت کنم یا دلبری کنمم...بعد یکساله که جاری داز شدم یا اینکه سنش ۸ سال از من کمتره خیلی زرنگه همش شوهرشو بالا میبره همش حرفای شیرین میزنه کلا تایید شوهرش و قربون صدقه شوهرش تمام پولاشو میده ب اون هرچی دارم برا اونه... همچنین  رفتارش با خانواده همسرم خیلی خوبه بلده یکاریم میکنه یجوری خیلی زیرکانه کاری میکنه بچشمشون بیاد بیشتر قربون صدقش برن...هم خودش هم برادر همسرم واقعا با همین سر زبون شیرین بودن خیلی چیزا بنفعشون شده...من و همسرم با اینکه عاشق خانوادشیم با اینکه همش نگرانشونیم با اینکه بدون اینکه بدونن خیلی از کارا رو انجام میدیم و ابراز نمیکنیم رفتیم کنار خیلی تعریف از اونا میکنن یخورده من بی انگیزه سرخورده شدم چون من تایید دوست دارم منم تعریف و توجهو دوست دارم...ولی خب کاملا رفتم کنار چون من همجین سرزبونی ندارم ماچ نمیکنم پدرشوهر مادرشوهرمو  مثل جاریم و حرفای شیرین ک همه حقازو بدم ب شوهرم  نمیدم ...دلم گرفته از این کنار رفتنه

تو مدل خودت رفتار کن

هر کسی یه مدله. به نظرم نمیشه تو شبیه اون باشی

منم اینجوریم نسبتا جدی هستم ولی هیچ وقت هم دوست نداشتم خیلی سرزبون دار باشم

خدای مهربونم خیلی خیلی دوست دارم ممنون برای تک تک معجزاتی که تو زندگیم میبینم. من یه زن سرحال و قوی هستم که تمام قد پای زندگیم ایستادم😍😍 تو من رو به جشن زندگی دعوت کردی و روا نیست که در این جشن لحظه ای ناشاد باشم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آسه آسه صبر کن ازدواج کنن

تو هم نمیخواد یهو مث اون بشی همینی باش ک هستی

بهش توجه نکن اون اگه داره نقش بازی میکنه بالاخره از یه جا نیزنه بیرون بیخیالش

کارزار ابطال مدارک هویتی جعلی اتباعhttps://www.karzar.net/61859

خب اینکه کاری نداره توم دلرری کن براشون.دلوتشون کن به شام کادو بخر براشون.پیش هرکی میشی ازشدن تعریف کن.بگو بخند لباس شیک بپوش به خودت برس تا به چشم بیای.با فامیلای شوهرت زیاد رفتو امد کن.هرجام رفتی از مادرشوهرت تعریف کن

با اجازه استارتر 🖐🖐🖐🖐


دوستان عضو کانالم پوشاک شیک بشید قیمتها فوق عالی

لینک رو امضا 👇

پوشاک شیک ارزان ارسال رایگان     برای فروش نیاز ب حمایت دارم کاملا معتبر❌                          https://rubika.ir/poshakshik20kasraeii          ✅روبیکا              کافیه دستتو بزاری رو لینک نگه داری آبی شد بازکردن بزنی         باسلام دارم  ❌     اینستا هم دارم

خودت باش

لازم نیست بخاطر دیگران خودتو عوض کنی

اگه جواب بی ادبیتو نمیدم به این دلیل نیس که جوابی ندارم به این جمله اعتقاد دارم که هیچگاه باخوک کشتی نگیر زیرا تولجن مال میشوی واو لذت میبرد وگرنه جواب واسه امثال تو فراوونه🙌🙌🙌

اکثر مردم عقلشون تو چشمشونه دور ور اونین زبون بریزه.بنظرم توم تغیر کن بگو بخنندو زیاد کن.البته اول خودتو تغییر بده.نمیدونم چه مدلی هستی به خودت میرسی یا نه..من اگه بونم چجوری میتونم کمکت کنم .نمونه تورو دیدم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز