2777
2789

هر دو

لایک های من همیشه به معنی موافقت با اون پست نیست!!! گاهی معنی اش اینه که اون پست رو خوندم!!! 🚫 درخواست دوستی قبول نمیکنم🚫 ❌به خودم قول دادم از این به بعد تو نی نی سایت،فقط از تاپیک های مفید استفاده کنم و وقتم رو برای تاپیک های چرت و پرت تلف نکنم❌                               

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

لنوو

خواهرم لنوو خریده بنظرت خوبه؟

•فقیر،به دنبالِ شادی ثروتمند.ثروتمند،به دنبال سادگی زندگی فقیر است.کودک،به دنبال آزادی بزرگتر.بزرگتر،به دنبال سادگی کودک.آنان که رفته اند،در آرزوي بازگشت.آنان که مانده اند،در آرزوی رفتن.خدایا...کدامین پل در کجای دنیا شکسته استکه هیچ کس به مقصدش نمیرسد؟

خواهرم لنوو خریده بنظرت خوبه؟

من که دوتا گرفتم تا حالا خدا ازش راضی باشه من که راضیم. ایسوس داشتم دوماه نشد باتریش خراب شد دیگه هم درست نشد ولی لنوو خوبه

فقط داریم حرف میزنیم. اونی که میخواد بگه "به من چه "باهاش موافقم .لطفا نظر نزاره. واقعا به تو چه .وقتت رو نلف من نکن.برو یه تاپیک دیگه که بهت مربوط باشه والله
من که دوتا گرفتم تا حالا خدا ازش راضی باشه من که راضیم. ایسوس داشتم دوماه نشد باتریش خراب شد دیگه هم ...

اینو گرفته

لنوو l3 corei3

۱۸ میلیون

خیلی پولش شده

نگرانم خوب در نیاد

•فقیر،به دنبالِ شادی ثروتمند.ثروتمند،به دنبال سادگی زندگی فقیر است.کودک،به دنبال آزادی بزرگتر.بزرگتر،به دنبال سادگی کودک.آنان که رفته اند،در آرزوي بازگشت.آنان که مانده اند،در آرزوی رفتن.خدایا...کدامین پل در کجای دنیا شکسته استکه هیچ کس به مقصدش نمیرسد؟

لنوو خیلی عالیه. یعنی لپتاپ گردن کلفتی هست مثل ایسوس نیست که ظریف باشه. من که راضیم ازش

خداروشکر

به سختی بابام براش خریده

حداقل کار کنه براش

•فقیر،به دنبالِ شادی ثروتمند.ثروتمند،به دنبال سادگی زندگی فقیر است.کودک،به دنبال آزادی بزرگتر.بزرگتر،به دنبال سادگی کودک.آنان که رفته اند،در آرزوي بازگشت.آنان که مانده اند،در آرزوی رفتن.خدایا...کدامین پل در کجای دنیا شکسته استکه هیچ کس به مقصدش نمیرسد؟

اینو گرفته لنوو l3 corei3 ۱۸ میلیون خیلی پولش شده نگرانم خوب در نیاد

نگران نباش زیادهم گرون نیست فدای یه تارموی خودت و خواهرت. این چیزا غصه نداره که. ولی لنوو خوبه 

فقط داریم حرف میزنیم. اونی که میخواد بگه "به من چه "باهاش موافقم .لطفا نظر نزاره. واقعا به تو چه .وقتت رو نلف من نکن.برو یه تاپیک دیگه که بهت مربوط باشه والله
نگران نباش زیادهم گرون نیست فدای یه تارموی خودت و خواهرت. این چیزا غصه نداره که. ولی لنوو خوبه 

😂😂😂😂

مرسی

•فقیر،به دنبالِ شادی ثروتمند.ثروتمند،به دنبال سادگی زندگی فقیر است.کودک،به دنبال آزادی بزرگتر.بزرگتر،به دنبال سادگی کودک.آنان که رفته اند،در آرزوي بازگشت.آنان که مانده اند،در آرزوی رفتن.خدایا...کدامین پل در کجای دنیا شکسته استکه هیچ کس به مقصدش نمیرسد؟

لپ تاپ میخوای بگیری برادرم کارایی کامپیوتر شو از  متخصص کمک میگیره منم خواستم لپ‌تاپ بگیرم از ایشون کمک گرفتم آقای قاضی هر سوالی هم داشته باشی هر زمانی کمکت میکنه آدرس اینستا شه it_tools.ir

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز