lmelika_ashl مدیر استارتر عضویت: 1400/04/27 تعداد پست: 4715 عنوان کدوم قشنگتره؟! 237 بازدید | 13 پست آراز یا کارن؟!حس میکنم کارن یجوریه معنانمیده واسه یه مرد توبزرکی زیادجالب نی تیـکرتولـدیڪسالگـی قنـدمـامـان🧿💙 1400/08/30 | 15:32 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
masi7700 عضویت: 1400/07/27 تعداد پست: 3954 همسایه ما اسم پسرشونو گذاشتن اراز بعد انقد همه مسخرش کردن گفتن ترکمنا هم میزارن این اسمو رفت عوض کرد گذاشت نیما زندگی زیباست
heli_ghashangeh عضویت: 1400/07/15 تعداد پست: 2003 هردو قشنگ شازده کوچولو زندگی قشنگی داشت !گل رُزِش رو با همه بد خُلقی هاش دوست داشت :) https://t.me/aramesh_aram0 چنل نوشته هام🕊
masi7700 عضویت: 1400/07/27 تعداد پست: 3954 اصلا ادم اراز رو چن بار تلفظ کنه میفهمه رو مخه زندگی زیباست
تبسم09 عضویت: 1400/04/08 تعداد پست: 4778 به نظر منم آراد قشنگتر از آراز هست بهش نزدیکه میتونی جایگزینش کنی
lmelika_ashl مدیر استارتر عضویت: 1400/04/27 تعداد پست: 4715 بین این دواسم لطفاااا تیـکرتولـدیڪسالگـی قنـدمـامـان🧿💙
sayeh2529 عضویت: 1400/02/26 تعداد پست: 8492 آراز یه جوریهارس هم میتونی بذاری ولی اونم یه جوریهآرن، کارن، رادمان، مهراد اینا هم خوبه
del__shekasteh عضویت: 1399/05/27 تعداد پست: 8144 آراز اللَّهُمَّ عجل لولیک الفرج🙏🏻سلامتی امام زمان (عج)صلوات🥀