19__sara مدیر استارتر عضویت: 1399/12/25 تعداد پست: 661 عنوان چاق شدممم😭😭😭😭😭😭😭😭 35 بازدید | 18 پست چجوری پرخوری نکنم نمیدونم چرا انقد پرخور شدممممم😭😭😭خواهشا نیاید مسخره کنید...حالم اصلا خوب نیست 1400/08/29 | 23:37 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دیانااا92 عضویت: 1400/05/12 تعداد پست: 605 منملطفا لایک کنید راهکار بخونم سلام عضو گروه نارنجی. وزن اولیه۹۰☹ وزن هدف ۷۰💪💪
ایستمیرم عضویت: 1400/07/14 تعداد پست: 4022 کم کم کمش کن وزن الان ۶۸.....هدف تاعید۶۰کیلو......هدف آخرم ۵۰کیلو.....مثل سابق نمیشم دیگه یه چیزایی روترک کردم پس چاقی روهم ترک میکنم💪
rahaiiiiii212 عضویت: 1399/06/19 تعداد پست: 1596 رژیم بگیر کالری شماری کن ورزش هم کن منم اینکارو میکنم بریم برای شروع یک چالش لاغری پاییزی و برگ
هات_داگ_پنیری عضویت: 1400/06/01 تعداد پست: 8230 شاید عصبی ایمنم عصبی بودم پرخور و چاق شده بودم زندگی همینه، حذف شدن و حذف کردن آدمایی که دوستشون داشتی. هیچ چیز قطعیت نداره، به حرفها و حال لحظهای اطمینان نکنید.
ernikakhanom عضویت: 1400/07/12 تعداد پست: 6042 به خاطر قرنطینه لعنتی هَمه اضافه وزن پیدا کردنخودتو سرزنش نکن فقط دلت برای سلامتیت بسوزه عزیزم .. منتظر ..🤍🍃
عاقد_تهکوک_چانبک_منم عضویت: 1400/05/27 تعداد پست: 2018 قد ؟ وزن ؟ سعی کن هر روز یکم از کالری وعده ی غذاییت کم کنی میدانی رنج تو از چیست؟ تو به آنچه نباید، بسیار می اندیشی.
taravattt عضویت: 1398/09/03 تعداد پست: 1343 غذاهایی که میخوری بنویس من اینطوری یادم میمونه که چقدر میخورم پرخوری نمیکنم
19__sara مدیر استارتر عضویت: 1399/12/25 تعداد پست: 661 قد ؟ وزن ؟ سعی کن هر روز یکم از کالری وعده ی غذاییت کم کنی ۱۷۱۶۰
امی_واینهاوس عضویت: 1400/08/13 تعداد پست: 6908 منم چاق بوووووودم از ۷۸ رسیدم ب ۶۰ بدنسازی میرم رژیم گرفتم خیلی سخت بود یک ماه اول اما واسم عادی شد اراده کنی میتونی کافیه مدام ب خوش اندام شدن فکر کنی شرمگین نیستم وقتی صریحانه از واقعیت شما می گویم ، که آخور خوک پاک تر از پاک ترین شماست...
عاقد_تهکوک_چانبک_منم عضویت: 1400/05/27 تعداد پست: 2018 ۱۷۱ ۶۰ خوبه که ولی اگر 5 کیلو کم کنی بهتر میشه میدانی رنج تو از چیست؟ تو به آنچه نباید، بسیار می اندیشی.
banou_909 عضویت: 1399/12/06 تعداد پست: 1166 ۱۷۱ ۶۰ 😒 مامانی هستم با کلی آرزو، گاهی وقتا ناامید میشم اما فرداش با انرژی بیشتری روزم رو شروع میکنم. میخوام یه مامان خوشحال باشم، یه مامانی که همیشه میخنده، همیشه انرژی میده، همیشه بوی عطرش وقتی میاد تو هوا میپیچه، توی خونه عطر کیکش پخش میشه 🌈 وقتی تنهاست برای خودش میرقصه، وقتی دلش گرفتست برای خودش شیرینی درست میکنه ❤️
merisa36 عضویت: 1398/02/05 تعداد پست: 2857 ۱۷۱ ۶۰ این که چاق نمیشه آرزوی خوشبختی و شادی برای همه دارم 😊 امیدوارم هیچکسی غمگین و ناراحت نباشه 🥰🥰😊😊...عاشق غذا و خوراکی و آشپزیم 😋😋سیر نمیشم.