2777
2789
عنوان

حق طلاق

136 بازدید | 26 پست

سلام 

بنظرتون اگر یکی از ملاک‌های دختر خانمی وکالت در طلاق، تعیین مسکن و حق ادامه تحصیل و کار باشه اشتباهه؟ 

چقدر با این حرف موافقید: این موضوعات فقط عدالت برقرار میکنه همین 

چرا وقتی پسر هر زمان بخاد میتونه طلاق بده نمیگن با فکر ب طلاق ازدواج میکنه اما وقتی دختری حرف از وکالت در طلاق میزنه میگن از الان ب فکر جدا شدنه؟؟؟؟؟

دوستان عزیزم بی‌نهایت به دعای دلای قشنگتون نیاز دارم ❤️ التماس دعا 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اینا گلواژه های ادمهای متحجر هست  حق برابر برای یه خانم خیلی بدیهی هست و طبیعی هست درخواست کنی ...

صحیح 

حق تعیین مسکنه ک تو تاپیک نوشتم

دوستان عزیزم بی‌نهایت به دعای دلای قشنگتون نیاز دارم ❤️ التماس دعا 

والا اینایی که گفتی اگه کسی قبول کنه عالیه

من خودم رشته م حقوق بوده چندین مورد خواستگار تا متوجه شدن کنسل شد حالا فکر کن بخوام بگم این حقوق رو هم میخوام😂😂😂😂

البته همه آقایون یجور نیستن دیدم آقایونی  رو که خیلی راحت پذیرفتن

آدمها را مثل گلها برای ماندن کنار خودتان خشک نکنید به آدمها اجازه زندگی بدهید
خب تو خودت پسر باشی قبول میکنی؟ هم مهریه بدی هم حق طلاق؟ 

بابای من قبول کرده مامانم حق طلاق دار حق مسکن داره مهریه هم داره 😂

هنگامی که هوس باردار می‌شود گناه را به دنیا می‌آورد آنگاه مرگ پیش می‌آید
اگه اینطوره پس آقایون هم باید مهریه داشته باشن 🤔😁‌ خب وقتی میگیم حق یکسان همه چی باید یکسان باشه

مهریه هدیست میتونه ۱۰۰تا سکه نباشه😅

دوستان عزیزم بی‌نهایت به دعای دلای قشنگتون نیاز دارم ❤️ التماس دعا 

سلام.جواق مثبت به ازدواج با خانومه.تمغم کردنش با آقاست.مساویه نه؟این از این.دوم شما حق مسکن  رو بگیرید و حق تصنیف اموال.حق طلاق رو منوط به بخشش مهریه یا قسمتی از اون بکنید که حرفی توش نباشه.در ضمن مهریه حق ژنه منتها در صورتی که به بقیه اسلام هم عمل کنه نمیشه از یه سمت حقوق زن مال خودش باشه اسلامی باشه از اونور بخواد اروپایی باشه و بدون هماهنگی هر کاری بکنه.زنلن ما از به طرف اروپاییان از یه طرف مسلمان.زن اروپایی مهریه نداره.اجر دنبال بربری صد در صد هستید مثل اروپایی ها مهریه هم نخواهید.موفق باشید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز