vkvvcff مدیر عضویت: 1400/06/29 تعداد پست: 790 عنوان بارداری | مشاهده متن کامل بحث + 6673 بازدید | 692 پست من ای ماه اقدام داشتم....چند روز پیش تخمدان راستم تیر میکشید.... امروزم کمرم درد مینکنه....7روز دیگم موقع پریم هست.....کسی میدونه علتش کمر دردم چیه؟ 1400/08/27 | 00:15 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
vkvvcff مدیر استارتر عضویت: 1400/06/29 تعداد پست: 790 سلامت باشی خواهرات چند سالن یکیش 14سالشع یکیش8سالشه .خودمم اولیم ک 19سالمه.تو چی خواهربردار داری
ستین۱۲۳۸ عضویت: 1400/08/24 تعداد پست: 5652 یکیش 14سالشع یکیش8سالشه . خودمم اولیم ک 19سالمه. تو چی خواهربرد ... برادر نداری منم یک خواهر یک برادر دارم خودم کوچیکم
vkvvcff مدیر استارتر عضویت: 1400/06/29 تعداد پست: 790 برادر نداری منم یک خواهر یک برادر دارم خودم کوچیکم نه ندارم.هم سع تا خاهریم
ستین۱۲۳۸ عضویت: 1400/08/24 تعداد پست: 5652 نه ندارم. هم سع تا خاهریم فاطمه جان من می خوام برم چهله بری کنم توهم اگ می خوای برو چند جا شنیدم تا چهله بری کردن باردار شدن
vkvvcff مدیر استارتر عضویت: 1400/06/29 تعداد پست: 790 فاطمه جان من می خوام برم چهله بری کنم توهم اگ می خوای برو چند جا شنیدم تا چهله بری کردن باردار شدن تو برو اگ جواب داد منم میرم،.شاید چهله نداشته باشیم
ستین۱۲۳۸ عضویت: 1400/08/24 تعداد پست: 5652 تو برو اگ جواب داد منم میرم،. شاید چهله نداشته باشیم من داخل عروسیم چند نفر چهله داشتن اومدن
vkvvcff مدیر استارتر عضویت: 1400/06/29 تعداد پست: 790 من داخل عروسیم چند نفر چهله داشتن اومدن حالا برو .پناهدبر خدا .شاید جواب داد
ستین۱۲۳۸ عضویت: 1400/08/24 تعداد پست: 5652 حالا برو . پناهدبر خدا .شاید جواب داد سلام چ خبر اقدام کردی من دیگ بیخیال شدم تاخودش بگیره
vkvvcff مدیر استارتر عضویت: 1400/06/29 تعداد پست: 790 سلام چ خبر اقدام کردی من دیگ بیخیال شدم تاخودش بگیره سلام.نه هنوز.تو رفتی چهلع بری؟
ستین۱۲۳۸ عضویت: 1400/08/24 تعداد پست: 5652 سلام. نه هنوز. تو رفتی چهلع بری؟ نه نرفتم توی این هفته شاید بدم دو دلم
vkvvcff مدیر استارتر عضویت: 1400/06/29 تعداد پست: 790 اشکال ک نداره.ب مامانت بگو بره پیش دعانویسا .دعا ک برات بنویسن میگ ک سهله داری یا نه
ستین۱۲۳۸ عضویت: 1400/08/24 تعداد پست: 5652 اشکال ک نداره. ب مامانت بگو بره پیش دعانویسا . دعا ک برات بنویسن میگ ک سهله داری یا نه نه من روم نمیشه به مامانم بگم مامانمم نمیره مگ با فامیلمون برم
vkvvcff مدیر استارتر عضویت: 1400/06/29 تعداد پست: 790 نه من روم نمیشه به مامانم بگم مامانمم نمیره مگ با فامیلمون برم چرا رو ک نمیخواد