2777
2789
عنوان

دبیری

90 بازدید | 4 پست

معدل دبیرستان مثلا هفده یا هجده باشه توی اینکه دبیری قبول بشیم یا اموزش ایتدایی تاثیر داره؟یا فقل رتبه مهمه؟



و اینکه چجوری باید دبیر زبان انگلیسی بشم؟

کلاس یازدهم انسانی هستم

معدل نباید زیر چهارده باشه 

برا دبیری زبان هم باید کنکور زبان داد

دختری هستم پر از ارزو و امید به این زندگی💛میدونم همه انچه که می خواهم یقین پیدا میکنهه در نزدیک ترین زمان🧡تو اون سالن که صدای پاهایم طنین انداز شده است قدم بر میدارم💙مایه افتخارم مادر و پدر عزیزتر از حونم میشم 💚عاشق میشم❤️مادر میشم🤍یه صلوات مهمونم کنید مرسی مهربونا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه بستگی به الویت ها داره، دبیری زبان باید کنکور زبان بدید و خیلی سخت تره نسبت به بقیه رشته ها، 

تو که انسانی هستی به نظرم یکی از دروس ادبیات، عربی، الهیات، تاریخ، مطالعات، جغرافی، ... رو انتخاب کن برای دبیری 

زبان حقیقتش خیلی سخته و اگه شهرتون نیاز نداشته باشه به دبیر، به مشکل بر میخوری و حدودا ۶۰۰ نفر هستن استخدام سالانه دبیر زبان، اما رشته های ادبیات یازده هزار و تجربی حدوداً چهار هزار 

عقاب شکاری نترسد ز بوم، دو مرد خراسان دو صد مرد روم!

نه بستگی به الویت ها داره، دبیری زبان باید کنکور زبان بدید و خیلی سخت تره نسبت به بقیه رشته ها،  ...

میخام ی رشته ای دبیر بشم که بتونم کلاس خصوصی هم بزارم و از اون راه هم درامد داشته باشم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز