بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
عزیزم اون بچه تو نه بچه من یا بقیه. خدا بهت دادتش پس با جون و دل پذیراش باش.واقعا نمیدونم چرا خیلی از مادرا میان همچین تاپیکی میزنن. یعنی دلتون میاد بچتون و سقط کنین. یکی مثل ماها در حسرت داشتن بچن بعضی ها دیگه چجورین. ای خدا حکمتتو شکر
عزیزم اون بچه تو نه بچه من یا بقیه. خدا بهت دادتش پس با جون و دل پذیراش باش.واقعا نمیدونم چرا خیلی ا ...
خب عزیزم دلم نیومده بود ک اومدم اینجا گفتم تا یکم مشورت بگیرم.وگرنه از همون اول کار خودمو میکردم.
من فقط ترسم این ۹ ماه و اوایل نوزادیشع،فک کنم همه درک کنن اخه بچه کوچیک داشتن خیلی سخته اونم ک غریبم باشی واس ی دکتر رفتن کسیو نداشته باشی ک بچتو بهش بسپری