2777
2789
عنوان

بارداری

| مشاهده متن کامل بحث + 180 بازدید | 74 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خب اونایی ک شرایط منو داشتن میتونن مشورت بدن 

عزیزم اون بچه تو نه بچه من یا بقیه. خدا بهت دادتش پس با جون و دل پذیراش باش.واقعا نمیدونم چرا خیلی از مادرا میان همچین تاپیکی میزنن. یعنی دلتون میاد بچتون و سقط کنین. یکی مثل ماها در حسرت داشتن بچن بعضی ها دیگه چجورین. ای خدا حکمتتو شکر

انواع کارهای تایپی انجام می‌شود 🌺🌺
عزیزم اون بچه تو نه بچه من یا بقیه. خدا بهت دادتش پس با جون و دل پذیراش باش.واقعا نمیدونم چرا خیلی ا ...

خب عزیزم دلم نیومده بود ک اومدم اینجا گفتم تا یکم مشورت بگیرم.وگرنه از همون اول کار خودمو میکردم.

من فقط ترسم این ۹ ماه و اوایل نوزادیشع،فک کنم همه درک کنن اخه بچه کوچیک داشتن خیلی سخته اونم ک غریبم باشی واس ی دکتر رفتن کسیو نداشته باشی ک بچتو بهش بسپری

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792