2789
عنوان

به دادم برسید😭

319 بازدید | 11 پست

خانما تو رو خدا ب دادم برسید

دوهفته است زایمان کردم با زجر به بچم شیر میدم

نوک سینم ترک داره 

هیدرودرم و انواع کرمارو زدم فایده نداشته چیکارکنم😥😭

خدایا 🤲من راسبب شکستن هیچ دلی قرار مده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با روغن حیوانی چربش کن خیلی خوبه اگه نداری با روغن زیتون چربش کن

خدای بزرگ میدونم همیشه حاضر و ناظری اما غفلت های گهگاه منو ندیده بگیر و خودت هوامو داشته باش .وامیدوارم کمکم کنی تو دلیلم رو صحیح و سالم بغل بگیرم

منم مشکل شمارو داشتم و انواع کرم ها و روغن زیتون و اینا فایده نداشت و خون می اومد.

نایلون فریزرو به صورت مستطیلی بریدم و بعد از خوردن شیر گذاشتم رو سینه هام که نایلون فریزر بخاطر وجود شیر میچسبه و جدا نمیشه. بعد از سه چهار روز خوب شدن.

99.9.9به لطف خدا دفاع و یه هدیه ی بزرگ😍هنوز دفاع نکردم ولی خدا یه هدیه ی بزرگ بهم داد.😘 
منم مشکل شمارو داشتم و انواع کرم ها و روغن زیتون و اینا فایده نداشت و خون می اومد. نایلون فریزرو به ...

چر؟نایلون چ فایده داره؟

خدایا 🤲من راسبب شکستن هیچ دلی قرار مده
چر؟نایلون چ فایده داره؟

مرطوب نگه میداره با خود شیر. من حتی از هیدرودرم هم استفاده کردم ولی باز خون می اومد ولی نایلون جواب داد.

99.9.9به لطف خدا دفاع و یه هدیه ی بزرگ😍هنوز دفاع نکردم ولی خدا یه هدیه ی بزرگ بهم داد.😘 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز