2777
2789
عنوان

عکس خودم

| مشاهده متن کامل بحث + 2339 بازدید | 106 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه بابا نگووو 😘😘

اسیییی منم ببینم دیر رسیدم😢

هرچی خدا بخواد...خدا که بد نمیخواد💛متاهل💍در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم...لطف انچه تو اندیشی،حکم انچه تو فرمایی🙌🏻🌊«لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ»؛یه صلوات مهمونمم میکنید🙏🏻
اسیییی منم ببینم دیر رسیدم😢

آره گل من قربونت برم الان هس؟ 

عکس خودمه ، دوست و فامیل عزیز نظرشما مهم برای خودتون،خونوادتون و آرزوهاتون صلوات جدیدی ختم کنید 😅 --- هنوز چشمم به اون خونه س
آره گل من قربونت برم الان هس؟ 

اره عزیزدلم😍😍

هرچی خدا بخواد...خدا که بد نمیخواد💛متاهل💍در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم...لطف انچه تو اندیشی،حکم انچه تو فرمایی🙌🏻🌊«لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ»؛یه صلوات مهمونمم میکنید🙏🏻
دیر رسیدم🤦‍♀️

میذارم برات گلم یه وقتی که همزمان تو سایت بود بهم بگو 

حالا همچین خوشگلم نیستم بچه ها اغراق میکنن خخخ

عکس خودمه ، دوست و فامیل عزیز نظرشما مهم برای خودتون،خونوادتون و آرزوهاتون صلوات جدیدی ختم کنید 😅 --- هنوز چشمم به اون خونه س

دوباره بزار

لایک نکن. خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد، باید به چپت باشد و کاریت نباشد😂                                  ز تمام بودنی ها تو همین، از ان من باش که به،  غیر با تو بودن دلم، ارزو ندارد. دوست دارم مرد نظامی من💜💜💜👮‍♂️👮‍♂️👮‍♂️

قشنگی 

لایک نکن. خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد، باید به چپت باشد و کاریت نباشد😂                                  ز تمام بودنی ها تو همین، از ان من باش که به،  غیر با تو بودن دلم، ارزو ندارد. دوست دارم مرد نظامی من💜💜💜👮‍♂️👮‍♂️👮‍♂️

چه خوشگلی عزیزم😍😍از همین نصف عکست مشخصه چ نازی😍😍

هرچی خدا بخواد...خدا که بد نمیخواد💛متاهل💍در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم...لطف انچه تو اندیشی،حکم انچه تو فرمایی🙌🏻🌊«لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ»؛یه صلوات مهمونمم میکنید🙏🏻
قشنگی 

چشات قشنگه گلم 

تعریف از خود نباشه تاگیا غصه زیاد میخورم این عکس پروفایلمو بیشتر دوست دارم البته کامل نیست چهرمو خراب کرده درسته واسه ۴سال پیشه ولی تا یک سالی پیش چهرم  هنوز بیبی بود الان از روی چهره سنم مشخصه اون موقع نبود 

عکس خودمه ، دوست و فامیل عزیز نظرشما مهم برای خودتون،خونوادتون و آرزوهاتون صلوات جدیدی ختم کنید 😅 --- هنوز چشمم به اون خونه س
چه خوشگلی عزیزم😍😍از همین نصف عکست مشخصه چ نازی😍😍

قربونت برم گلم چشمات خوشگل میبینه خودت خوشگلی 🤩🤩😘😘

عکس خودمه ، دوست و فامیل عزیز نظرشما مهم برای خودتون،خونوادتون و آرزوهاتون صلوات جدیدی ختم کنید 😅 --- هنوز چشمم به اون خونه س
اره عزیزدلم😍😍

گیسو جون تاپیک اکیپ اگر خواستی پیام بذار عضو گروه شو خوش بگذرونیم 

عکس خودمه ، دوست و فامیل عزیز نظرشما مهم برای خودتون،خونوادتون و آرزوهاتون صلوات جدیدی ختم کنید 😅 --- هنوز چشمم به اون خونه س
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

راسته یا نه

fxlog | 17 ثانیه پیش

اخه چرا 🥲

چخهhooy | 5 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز