2777
2789
عنوان

شپش

| مشاهده متن کامل بحث + 238 بازدید | 42 پست
الان رشک تو سرتون نیست ؟اخه خلاصی ازش راحت نیست اصلا

حالا تو قراره کلی هزینه کنی شامپو بخری درست؟ بیا و به من اعتماد کن.اگه خلاص نشدی من ک تو تاپیکت پست گذاشتم هر جی خواستی بگو.من بخدا برا ثوابش دارم میگم بهت چون میدونم چ چیزیه.ب جات بچم‌ن تبلیغه نه چیزی.بازم هرجور خودت میدونی

به سلامتیه قشنگترین موسیقی جهان. یعنی صدای قلب پاک کسی که همه ی زندگیته…دوستدارم همسرمهربونم.شمس ب مولانا گفت پس زخمهایمان چه میشود؟مولانافرمود نور از محل همان زخم ها وارد میشود.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم بایر از این قطره دیگه چه کارا کردی؟ و اینکه من چطوری اون قطره رو بخرم؟

قطره نیست مث شربت سفیده تو جا شربتی.تو خصوصی گفتم.میریزی تو یه ابماش با یه لیوان اب.متو حموم میپاشی ب موهاتو شونه میکنی

به سلامتیه قشنگترین موسیقی جهان. یعنی صدای قلب پاک کسی که همه ی زندگیته…دوستدارم همسرمهربونم.شمس ب مولانا گفت پس زخمهایمان چه میشود؟مولانافرمود نور از محل همان زخم ها وارد میشود.
رشک سفیده ؟نرمه؟

حالت نقره ای داره تو مو معمولا یه جوری بری بزنه انگار . اونهایی که من دیدم انققدر ریز بودن اصلا سفتی و نرمیشون معلوم نبود . اگه نمیدونستم مبتلا شدن شاید اصلا متوجه وجودشون نمیشدم

رشک سفیده ؟نرمه؟

اره

به سلامتیه قشنگترین موسیقی جهان. یعنی صدای قلب پاک کسی که همه ی زندگیته…دوستدارم همسرمهربونم.شمس ب مولانا گفت پس زخمهایمان چه میشود؟مولانافرمود نور از محل همان زخم ها وارد میشود.
حالت نقره ای داره تو مو معمولا یه جوری بری بزنه انگار . اونهایی که من دیدم انققدر ریز بودن اصلا سفتی ...

خب پس چطور بعضیا میتونن ببینم و‌جداش کنم از مو!

خب پس چطور بعضیا میتونن ببینم و‌جداش کنم از مو!

به سختی مامانم ک خودشون تو محل کار موارد مبتلا داشتن میگفتن نداری من چیزی نمیبینم یکی از بستگان که چنند بار مبتلا شده بودن بندگان خدا و با تجربه بودن نگاه کرد ده پونزده تا دراورد به قدری ریز که بعضا تو زاویه خاص دیده میشدن . مامانم ک با عینک و با دقت زیاد پیدا میکردن نمیتونستن جدا کنن کلا مو رو قیچی میکردیم 

به سختی مامانم ک خودشون تو محل کار موارد مبتلا داشتن میگفتن نداری من چیزی نمیبینم یکی از بستگان که چ ...

مرسی از اطلاعات منم تو سرمامانم یه چیزای محوی فقط دیدم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش