2789
عنوان

زگیل

150 بازدید | 5 پست

سلام خانوما وقتتون بخیر باشه 

من برادرم با یه خانومی در رابطه بوده و الان اون خانوم زگیل تناسلی گرفته خیلی بدجور 

برادرم اصلا هیچ علائمی نداره و اون موقع با این خانوم رابطه نداشته بعد یکماه این خانوم زگیل زده بود 

الان برادرم میخاد آزمایش بده و نیازه بره دکتر یا نه 

اره حتما بره

خیلی از مادرا به نوزادشون اب قند میدن چون پول تهیه شیر ندارن و خیلی بیماری ها میگیرند تورو خدا بهشون کمک کنید🙁اهداعضو رو تبلیغ کنید.استرس عامل همه بیماریهاست. به تغذیتون اهمیت بدید.عامل اصلی دیالیز فشار و قند بالاست حتما کنترلش کنید. اشغال تو طبیعت نریزیم. قضاوت و غیبت و تکبر هم از زندگیمون حذف کنیم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اها اخه به گفته خودش یه مدت حدود یکماه رابطه نداشتن بعد یکماه اون علائم ظاهر شده بود 

ماهم دقیقأ ۱۵روز رابطه نداشتیم ب خاطر اینه ک سیستم ایمنی بدنش ضیف شده یا ببخشید اینجوری میگم چون اقایون بیشتر رابطه میذارن بااینو اون شاید از کس دیگه گرفته 

اگه فا..ل خواستی درخواست بده
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز