2777
2789
عنوان

سوال

61 بازدید | 10 پست

سلام بچه ها. امروز رفتم واکسن استرازنکا زدم. می گن برای خانمهای زیر 50 خیلی عوارض داره و ممکنه باعث لخته خون بشه. راسته؟ چی کار باید بکنم الان. 

مامان من زد...زیر پنجاهه..چل سالشه تازه...چیزی نشد خداروشکر

درد و بلام بخوره تو سر هرکی گزارشم میزنه⛔⛔⛔          لایکمم نکنید،،خودم میدونم نظراتم درست و دلنشینه،،لایک لازم نی😒

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله ممکنه این اتفاق بیفته.ولی نه برای همه.

کار خاصی نمیتونی بکنی.غذاهای چرب و فست فوذی و دخانیات مصرف نکن که غلظت خونت بالا نره

❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌

بله ممکنه این اتفاق بیفته.ولی نه برای همه. کار خاصی نمیتونی بکنی.غذاهای چرب و فست فوذی و دخانیات مص ...

البته ساعت یازده زدم و حالم خوبه تا حالا خدا رو شکر

البته ساعت یازده زدم و حالم خوبه تا حالا خدا رو شکر

خب خداروشکر

ان‌شاءالله بدون عوارض پشت سر بذاری.

❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌

۸۴ ایم😂😂الان دعوام کن بندازم بیرون😂😂

اینجوری فایده نداره شماره مامانت رو بده

با اولیات باید جلسه بزارم😌😌😌😌

♥️♥️گل دخترا تو واتساپ گروه نماز دارم اگه دوست داشتید درخواست بدید تا عضوتون کنم♥️♥️
اینجوری فایده نداره شماره مامانت رو بده با اولیات باید جلسه بزارم😌😌😌😌

خوبه😁😁😂

درد و بلام بخوره تو سر هرکی گزارشم میزنه⛔⛔⛔          لایکمم نکنید،،خودم میدونم نظراتم درست و دلنشینه،،لایک لازم نی😒
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792