2777
2789
عنوان

من مظلومم🥺

580 بازدید | 18 پست

☹☹همیشه همه بهم میگن که خیلی مظلومم😑

آخه چه کار باید بکنم به نظرتون؟

😫😫😫دیگه واقعا اعصابم بهم ریخت انقد که بهم گفتن تو مظلومی😢

من یه مامان کوچولوئه ۱۷ ساله ام😍😍😂میدونم زوده،ولی سرنوشت اینطور میخواست😊(با کودک همسری مخالفم)😊به قانون جذب شدیدا معتقدم😍عاشق دین و مذهبم هستم😍برای همتون بهترین ها رو آرزو میکنم🙏🙏😍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هیچی باید منتظر باشی تا ازت سو استفاده کنن همین 


😍خدا روزی رسان شکست ناپذیر من است و هم اکنون مبالغ هنگفت پول در پناه لطف الهی و به شیوه هایی عالی به من میرسد😍😍😍😍😍😍😍  گاهی هیچکسی رو نداشته باشی بهتره !!!  باور کن بعضیا تنهاترت میکنن 🌹🌹🌹    
سلیطه بازی در بیار 😂😂👍🏼

😂😂خیلی ممنونم از کمک جامع،کامل و مالع جناب عالی😂

من یه مامان کوچولوئه ۱۷ ساله ام😍😍😂میدونم زوده،ولی سرنوشت اینطور میخواست😊(با کودک همسری مخالفم)😊به قانون جذب شدیدا معتقدم😍عاشق دین و مذهبم هستم😍برای همتون بهترین ها رو آرزو میکنم🙏🙏😍

🤣😂😂😂😂

من باکسی خودمو مقایسه نمیکنم!خوب یابد! تک هستم منحصربه فردهستم ! طبق سلیقه ی خداوندآفریده شدم وکی خوش سلیقه تر از پروردگارم ؟! دوست دارم آروم باشم مثل خداوند!کسی ازم انتقادکرد سکوتی داشته باشم ازجنس سکوت خداوند!میگن عشق خداوندبه بنده هاش ازعشق مادرهم بیشتره!!!🥺خداوندم بغضم میگیره ازاینکه اینهمه دوسم داری!!!خدایا یعنی کی توروبغل گرفته که اینقدرارومی؟!هیچکس؟؟؟ پس خدایاخییییلی باکلاسی که تک پری😉 خداوندم آرامشی میخواهم مثل آرامش تو!🥺.خدایا دمت گرم خیییلی بامرامی😎همه جوره هوای بنده هاتو داری ورفاقتی باهاشون را میای! دوست دارم رفیق بامعرفتم هواموداری پس نگران هیچی نیستم خودمورهاکردم به تصمیم های عاقلانه ی تو!...💚(سرم بالاست؛اخه بالاسرم خداست)💚
بپر به همه

😂😂😂مگه مرض دارم خب

من یه مامان کوچولوئه ۱۷ ساله ام😍😍😂میدونم زوده،ولی سرنوشت اینطور میخواست😊(با کودک همسری مخالفم)😊به قانون جذب شدیدا معتقدم😍عاشق دین و مذهبم هستم😍برای همتون بهترین ها رو آرزو میکنم🙏🙏😍
برات کلاس آنلاین میذارم یادت میدم😆

😂😂😂😂عالیه،شهریه چقدره؟😂

من یه مامان کوچولوئه ۱۷ ساله ام😍😍😂میدونم زوده،ولی سرنوشت اینطور میخواست😊(با کودک همسری مخالفم)😊به قانون جذب شدیدا معتقدم😍عاشق دین و مذهبم هستم😍برای همتون بهترین ها رو آرزو میکنم🙏🙏😍
هیچی باید منتظر باشی تا ازت سو استفاده کنن همین 

☹☹🥺

من یه مامان کوچولوئه ۱۷ ساله ام😍😍😂میدونم زوده،ولی سرنوشت اینطور میخواست😊(با کودک همسری مخالفم)😊به قانون جذب شدیدا معتقدم😍عاشق دین و مذهبم هستم😍برای همتون بهترین ها رو آرزو میکنم🙏🙏😍
باهم کنار میاییم

😂😂😂

حالا بیزحمت چن مورد رو اینجا مرغوم بفرمایید

من یه مامان کوچولوئه ۱۷ ساله ام😍😍😂میدونم زوده،ولی سرنوشت اینطور میخواست😊(با کودک همسری مخالفم)😊به قانون جذب شدیدا معتقدم😍عاشق دین و مذهبم هستم😍برای همتون بهترین ها رو آرزو میکنم🙏🙏😍

منم ازشیطونی وشوخ طبع بودن خودم نا راضی ام😔

من باکسی خودمو مقایسه نمیکنم!خوب یابد! تک هستم منحصربه فردهستم ! طبق سلیقه ی خداوندآفریده شدم وکی خوش سلیقه تر از پروردگارم ؟! دوست دارم آروم باشم مثل خداوند!کسی ازم انتقادکرد سکوتی داشته باشم ازجنس سکوت خداوند!میگن عشق خداوندبه بنده هاش ازعشق مادرهم بیشتره!!!🥺خداوندم بغضم میگیره ازاینکه اینهمه دوسم داری!!!خدایا یعنی کی توروبغل گرفته که اینقدرارومی؟!هیچکس؟؟؟ پس خدایاخییییلی باکلاسی که تک پری😉 خداوندم آرامشی میخواهم مثل آرامش تو!🥺.خدایا دمت گرم خیییلی بامرامی😎همه جوره هوای بنده هاتو داری ورفاقتی باهاشون را میای! دوست دارم رفیق بامعرفتم هواموداری پس نگران هیچی نیستم خودمورهاکردم به تصمیم های عاقلانه ی تو!...💚(سرم بالاست؛اخه بالاسرم خداست)💚

دلم میخادخانوم باشم  ولی نمیشه  

من باکسی خودمو مقایسه نمیکنم!خوب یابد! تک هستم منحصربه فردهستم ! طبق سلیقه ی خداوندآفریده شدم وکی خوش سلیقه تر از پروردگارم ؟! دوست دارم آروم باشم مثل خداوند!کسی ازم انتقادکرد سکوتی داشته باشم ازجنس سکوت خداوند!میگن عشق خداوندبه بنده هاش ازعشق مادرهم بیشتره!!!🥺خداوندم بغضم میگیره ازاینکه اینهمه دوسم داری!!!خدایا یعنی کی توروبغل گرفته که اینقدرارومی؟!هیچکس؟؟؟ پس خدایاخییییلی باکلاسی که تک پری😉 خداوندم آرامشی میخواهم مثل آرامش تو!🥺.خدایا دمت گرم خیییلی بامرامی😎همه جوره هوای بنده هاتو داری ورفاقتی باهاشون را میای! دوست دارم رفیق بامعرفتم هواموداری پس نگران هیچی نیستم خودمورهاکردم به تصمیم های عاقلانه ی تو!...💚(سرم بالاست؛اخه بالاسرم خداست)💚
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز