سلام دوستان دکتر گفت ۸هفتم ساک بارداریم هست کیسه زرده هست وجنین و گفت خیلی ریزه گفت یه لکه خونم کنارش میبینه قلبش نبود گفت هفته دیگ برو ی سونو ک ببینم جنین وضعیتش چیه ک شیاف بدم من ۲هفته پیش سونو داده بودم فقط ساک خالی بود ولی دیروز گفت هست مننون میشم راهنمایی کنید