2789
عنوان

بدبخت شدم

| مشاهده متن کامل بحث + 437 بازدید | 39 پست

نذر ۴۰ تا سوره یس بکن، به نیت امواتی که خیلی بد نبودند اما به خاطر بعضی از اعمال در برزخ گرفتارند.

خیلی حاجت میده.

البته عزیزم سوره هایی که میخونی با توجه بخون😊

ان شاءالله به خیر میگذره

من استادی دارم به بلندای آفتاب.☀️خداوند به من نظر کرد و ایشون رو در مسیر زندگی من قرار داد.💜           از اون روز دوست دارم ایشون رو به همه معرفی کنم،تا با برداشت از دریایِ پر گوهرِ درسهای ایشون، از سردرگمی،بی هدفی،غم،اضطراب،خشم و...نجات پیدا کنند.🖐                              از تبلیغ متنفرم.😤🤮                                          فقط دوست دارم به دیگران کمک کنم .😊              لینک کانال  پیام رسان ایتا و تلگرامِ استاد : ostad_shojae@                                                در ضمن،استفاده از تمام صوتهاشون رایگان هست😊و میتونید از استاد برنامه ی شخصی هم بگیرید.🙂
بده کمکت کنم  دو سه حالت داری  اول اینکه رودستی بزنی برو ب بابات بگو خواهر پسره بهم گفته ...

اخه قبلا بابام فهمیده بود باهمیم الان اکه بفهمه دومین باره و بدبخت میشم

و خدایی که به شدت کافیست🌱

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخه قبلا بابام فهمیده بود باهمیم الان اکه بفهمه دومین باره و بدبخت میشم

خب 

پس میگی بابا دختره داره از گذشته من سواستفاده می‌کنی و همه پیام چ بزارم هم پاک میکنی ی مدتم بگو از رلت  خبری نباشه 

اخه قبلا بابام فهمیده بود باهمیم الان اکه بفهمه دومین باره و بدبخت میشم

ببین من خودم همسنتم

منم قبلا فهمیدن رل دارم

الان به نظرم یه چند مدت با رلت نباش

بعد که به خیر گذشت برگردید بهم

کات کن بره بابا ۱۶ سال سن اخه رل؟بچسب ب درست یه چیزی بشی حداقل از رل هیچی در نمیاد با پسره ام کات کن ...

تا حالا یه بار خاستم کات کنم نتونستم. حتی از مشاور هم کمک گرفتم خب در صورتی میتونی باهاش باشی که رابطه کنترل شده و خیلی کم داشته باشین

و خدایی که به شدت کافیست🌱
نذر ۴۰ تا سوره یس بکن، به نیت امواتی که خیلی بد نبودند اما به خاطر بعضی از اعمال در برزخ گرفتارند. ...

یعنی چی با توجه؟؟ یعنی فقط رو خوانی نباشه و دل بهش بدم؟

و خدایی که به شدت کافیست🌱
یعنی چی با توجه؟؟ یعنی فقط رو خوانی نباشه و دل بهش بدم؟

دقیقا

من استادی دارم به بلندای آفتاب.☀️خداوند به من نظر کرد و ایشون رو در مسیر زندگی من قرار داد.💜           از اون روز دوست دارم ایشون رو به همه معرفی کنم،تا با برداشت از دریایِ پر گوهرِ درسهای ایشون، از سردرگمی،بی هدفی،غم،اضطراب،خشم و...نجات پیدا کنند.🖐                              از تبلیغ متنفرم.😤🤮                                          فقط دوست دارم به دیگران کمک کنم .😊              لینک کانال  پیام رسان ایتا و تلگرامِ استاد : ostad_shojae@                                                در ضمن،استفاده از تمام صوتهاشون رایگان هست😊و میتونید از استاد برنامه ی شخصی هم بگیرید.🙂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز